Rug klachten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

merel_may

Rug klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 10:30

Ik ben een half jaar terug in het bos schuin op mijn rug gevallen en daar ia toen een docter bij geweest, die heeft niks gevonden. Alleen telkens als ik door moet zitten krijg ik precies op de plaak waar ik op gevallen ben weer pijn, is dit normaal en is er wat tegen te doen??

Merel

Elles

Re: Rug klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:44

RT-P >> MW

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:55

Al eens platen laten nemen van je rug?
Het zou niet de eerste dokter zijn die een gebroken of gescheurde wervel 'niet ziet'.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:30

idd eens foto's laten nemen en als dr niks kapot is (geweest) kan een fysio wonderen doen. Maar zou wel eerst ff goed laten kijken of dr geen breuken ofzo over het hoofd gezien zijn.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:47

Vanaf de buitenkant kan de dokter niet alles zien,zou een foto laten maken om letsel uit te sluiten.
Het kán natuurlijk ook flink gekneust zijn,das ook vrij pijnlijk.En vaak word dit ook gezegd door dokters.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:58

Ga voor een 2nd opinion eerst weer terug naar de HA.
Mocht er daadwerkelijk toch niet wat gescheurd zijn dan is fysiotherapie een volgende stap. Mocht de fysio uiteindelijk het probleem ook niet op kunnen lossen dan raad ik je aan om eens bij een professionele masseur langs te gaan.

Ik heb al jarenlang af en aan last van mijn rug gehad. Pijn in mijn onderrug die op slechte dagen uitstraalde naar mijn benen waar geen enkele houding (zitten, liggen, staan, ..) fijn was. Ik heb spierverslappers van de HA gehad, doorverwijzing naar de fysio maar deze waren maar tijdelijke oplossingen. 2 maand geleden heb ik eindelijk eens de stap genomen om naar een professioneel masseur te gaan: een openbaring!! Ik bleek compleet vast te zitten in mijn hele rug, van onderen tot aan mijn nek. Maar sinds hij de grootste blokkades weg heeft gehaald (na 2-3 keer massage) heb ik geen rugpijn meer gehad *\o/* Massage blijft voor mij nu een vaste prik eenmaal per 3-4 weken want naast het feit dat ik geen rugpijn meer heb wordt je er ook zo heerlijk ontspannen en relaxed van :z