Sinds een week heb ik er bijna elke dag een paar minuten last van. Als ik inadem krijg ik plotseling een hele scherpe kramp in m'n hartstreek. Ik kan dan bijna niet inademen omdat het voelt alsof m'n hart gaat ontploffen
Ik haal dan heel licht adem en na een paar minuten gaat het weer weg.Vorig jaar heb ik rond deze tijd brochitus gehad en ik heb nu ook weer dat soort symptomen, alleen dan milder (benauwd als ik ga liggen, soms slijm ophoesten, moeheid, beetje ziekig etc).
Kan die kramp een symptoom zijn van bronchitus?
Ik heb een beetje rondgekeken online, maar iedereen die dit beschrijft heeft dit al vanaf dat ze klein waren, ik niet. Ook straalt het bij mij uit naar de linkerkant van m'n nek.
Ik wil niet meteen naar de dokter rennen, dus ik vroeg me af of iemand dit herkend

Het kan echt heel naar zijn, het belemmerd dan ook met bewegen en ademen. Hierdoor ga je verkrampt ademen wat weer niet goed is.
) en hij kan niets raars horen en m'n longen klinken schoon. Ook was m'n bloeddruk 'eng perfect', 120/70. Het was ook geen Tietze, omdat m'n kraakbeen etc geen pijn doet.