Ook dit keer was het raak. Zaterdags begonnen mijn nieren al te zeuren, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Momenteel stroomt de pijn door naar mn buik en iets daaronder (eileiders???) en begint het ook te steken.
Vandaag had ik het te druk om langs HA te gaan (en het leek vanmorgen iets minder te zijn).
Maar het is nu dus best pijnlijk en zat al even te kijken op internet of dit kan komen door kou/te weinig drinken/ of mogelijk nog een symptoom van de griep die ik vorige week had, en kwam nierbekkenontsteking tegen. Nou zag ik al op bokt dat verschillende mensen daarmee bekend zijn, dus hoop dat zij antwoord kunnen geven op mijn vraag.
Want ik kan nergens vinden of bij nierbekkenontsteking beide kanten pijn doen of maar één zijde, kan die pijn doorstromen naar buik?
Even extra informatie: heb geen blaasontsteking (vroeger, 8 jaar terug, wel redelijk vaak gehad).
Verder doet mn buik meer pijn als ik wat drink, eten ook wel ietsjes maar in veel mindere mate (ook diep ademhalen bezorgt ongemak).
Dus als mensen nog andere ideeen hebben (en het liefst natuurlijk oplossingen)....
Als het in de loop van de uren nu niet verbeterd, en morgenochtend nog steeds te veel last heb bel ik sowieso HA
Alvast bedankt,
groet ladypaard
met zelfde redenatie als die jullie nu geven. HA denkt dat het een samenloop is van te weinig drinken/ menstruatie/ kou/ vorige week ziek geweest. En zijn het waarschijnlijk de spieren daar.