Hallo Bokkers,
Zijn er nog meer mensen die er actief sporten met de WII? Mijn bedoeling is om hier mee aan de slag te gaan, ben nu sinds zondag bezig. Dus eigenlijk nog maar net.
Mijn bedoeling is om elke dag 30 minuten te bewegen met de WII; puur om wat strakker in mijn vel te komen, iets minder vet en om meer conditie te krijgen.
Ook lijkt het me fijn om nu via de WII vast te beginnen met hardlopen, dan van het voorjaar te starten met 'normaal' hardlopen. Maar via de WII bevalt het mij op moment goed, want dat kan ik doen als mijn dochter slaapt tussen de middag.
Voornamelijk doe ik WII fit. Daarbij steps, hardlopen, boksen en hoepelen en eventueel af en toe yoga.
Ook doe ik WII Sports, dan voornamelijk tennisen en af en toe bowlen voor de lol

Voornamelijk voor mij is de bedoeling om gewoon lekker een half uur te bewegen. Het is niet erg dat ik een paar kilo's verlies. Maar wil niet onder de 50 komen. Puur om conditie op te bouwen en te kijken of ik zo zowieso aan mijn 30min beweging kom per dag.
Doen er nog meer mensen dit? Of zijn er mensen die het van plan zijn om te doen?
Mij lijkt het fijn om met andere mensen er over te praten, omdat ik zelf niet echt een doorzettingsvermogen heb.
Dat we dan elkaar lekker kunnen stimuleren.
Maar de WII heeft wel een groot voordeel, je kan het heerlijk thuis doen. Hoeft ook niet de deur uit en het kan op de tijd doen wanneer jezelf wilt.
Groetjes.

De batterijen hebben gelekt, beetje jammer! En ik vind juist die spelletjes het leukst dus nu is mijn motivatie een beetje weg