L'oreal casting creme gloss

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

L'oreal casting creme gloss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 13:20

geen idee of het hier goed staat?

Gisteravond had ik eindelijk een beetje tijd om mijn haar te verven open ik het pakje zit er geen gebruiksaanwijzing in.
Had het pakje al open gehad maar toen toch weer weg gelegd en ben toen duidelijk de gebruiksaanwijzing kwijt geraakt.
Echt niet slim! Toen heb ik wel even gegoogled en ik vind een heleboel gebruiksaanwijzingen van haarverf maar niet die van loreal casting creme gloss zijn er misschien bokkers die nog een gebruiksaanwijzing hebben liggen en deze willen inscannen of weten waar ik online een gebruiksaanwijzing kan vinden?

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Jilletje

Re: L'oreal casting creme gloss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 13:21

even naar de drogist gaan? en de gebruiksaanwijzing doorlezen

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 13:23

die zitten toch in het pakje? want daar had ik inderdaad ook al aan gedacht alleen vind het ook zo stom om dan weer een nieuw pakje te kopen omdat ik eigenlijk nooit me haar verf en het dan weer blijft liggen.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 13:25

als je het vraagt willen ze vast een doosje voor je openmaken denk ik.
bij onze drogis is het nooit een probleem maar je moet het wel echt vragen en niet zo even een doosje open rukken :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 13:26

Haha dan zal ik dat vanmiddag nog maar even doen, vragen kan inderdaad geen kwaad.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 13:32

Het spul met elkaar mengen, moet je niet een bakje onderaan t flesje klikken?
Handschoentjes aan, in je haar verdelen, 20 minuten laten inwerken, uitspoelen en klaar.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 13:33

Ik heb net gisteravond mijn haar geverfd met de Casting Creme Gloss.
Geen scanner maar kan het wel even kort overtypen:

1. Trek de handschoenen aan en leg een handdoek op uw schouders.
2. Plaats de tube met ontwikkelcreme in de uitsparing in de verpakking. Voeg hier aan de kleurcreme toe. Draai de dop met het tuitje erop en schud krachtig om de boel te mengen.
3. Breek het uiteinde van de dop onmiddelijk na het mengen af ivm eventueel ontploffingsgevaar ;)

4. Bevochtig het haar zonder het te wassen, droog het daarna met een handdoek af.
Breng het mengsel per lok op het haar aan en maak scheidingen met de punt van de tube.
Verdeel de rest van het product op het haar en masseer de boel in.
5. Laat het product 20 minuten intrekken. Wilt u grijze haren dekken dan nog 5 min extra laten intrekken.
6. Spoel het haar zorgvuldig uit met lauwwarm water. Masseer het haar goed. Spoel tot er helder water uit het haar komt.
7. Vedeel de royal jelly over het haar en laat 2 min inwerken. Spoel overvloedig met lauwwarm water. Restant Jelly is goed te gebruiken als conditioner.

Succes!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 13:35

Je weet wel dat dit geen permanente verf is..? :) na 24 wasbeurten is het er weer uit, ik maakte die fout bij deze verf toen ik permanente verf zocht, het staat er niet goed op aangegeven namelijk vind ik.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 13:37

Staat toch best duidelijk op de verpakking dat het tot 28 wasbeurten blijft zitten... Vind het wel fijn spul om te testen of je het echt in die kleur permanent moet verven of dat het leuker is voor heel even. Maar natuurlijk wel minder als je denkt dat het permanent is en het steeds iets vervaagd...

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 14:18

Dwyne schreef:
Ik heb net gisteravond mijn haar geverfd met de Casting Creme Gloss.
Geen scanner maar kan het wel even kort overtypen:

1. Trek de handschoenen aan en leg een handdoek op uw schouders.
2. Plaats de tube met ontwikkelcreme in de uitsparing in de verpakking. Voeg hier aan de kleurcreme toe. Draai de dop met het tuitje erop en schud krachtig om de boel te mengen.
3. Breek het uiteinde van de dop onmiddelijk na het mengen af ivm eventueel ontploffingsgevaar ;)

4. Bevochtig het haar zonder het te wassen, droog het daarna met een handdoek af.
Breng het mengsel per lok op het haar aan en maak scheidingen met de punt van de tube.
Verdeel de rest van het product op het haar en masseer de boel in.
5. Laat het product 20 minuten intrekken. Wilt u grijze haren dekken dan nog 5 min extra laten intrekken.
6. Spoel het haar zorgvuldig uit met lauwwarm water. Masseer het haar goed. Spoel tot er helder water uit het haar komt.
7. Vedeel de royal jelly over het haar en laat 2 min inwerken. Spoel overvloedig met lauwwarm water. Restant Jelly is goed te gebruiken als conditioner.

Succes!

Heel erg bedankt! nou dat wordt vanavond even verven dus haha
Ik weet inderdaad dat het 28 wasbeurten is, ben een beetje een watje met me haar dus ik wou niet direct voor permanent gaan haha

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:56

Ik verf m'n haar ook altijd met deze verf. Vind dat juist fijn, geen last van uitgroei maar toch eens een ander kleurtje :) En bij mij blijft 't best lang hangen.