Gistermiddag kreeg ik rond een uur of 5 wat oorpijn. Nou ja, logisch toch? Hoort er toch een beetje bij en ik had er amper last van. 2 uur later was het beetje oorpijn uitgegroeid tot een enorme oorpijn, hoofdpijn, een doof gevoel in mijn arm aan de kant van dat rot oor, een tong die pijn doet en niet wil doen wat hij anders doet, duizeligheid, misselijkheid.. Ik ben maar vroeg op bed gegaan, kwart over 7 lag ik er al in. Dat heb ik tot een uur of 8 volgehouden en toen was ik echt aan het doordraaien van de pijn. Klinkt overdreven, maar het was echt niet uit te houden.. Wat een pijn, dat heb ik nog nooit zo gevoeld..
Ik ben maar weer van bed gegaan met de vraag of mijn moeder alsjeblieft op internet wou kijken wat we hier aan konden doen. Mijn moeder schrok toen ze me zag, mijn wang was helemaal dik en ik kon niet goed rechtop staan zo duizelig was ik
. Ze heeft de dokterspost gebeld ('ik ga hier echt niet voor googlen hoor'
) en daar moesten we heen. Ik weet er weinig van moet ik zeggen, alleen dat die man in mijn oor keek en zei dat ik middenoorontsteking had en dat ik pijnstillers mee kreeg.. Hij zei dat dit enorm pijnlijk kon zijn en dat vond ik op dat moment nog zacht uitgedrukt.. Ik was half van de wereld door de pijn. Vannacht slecht geslapen, ook met pijnstillers nog veel pijn..Ik merk nu in ieder geval dat de pijnstillers iets gaan werken, maar ik ben volledig doof aan 1 kant (WAT ZEG JEEEE??!!
) en ik blijf maar zo'n raar 'doof' gevoel houden in de linkerkant van mijn lichaam.. Heeft iemand hier ervaring mee, en misschien tips dat ik me sneller wat beter voel? En hoe ik dit voorkom, want dit wil ik nooit meer meemaken.. Ik was ook echt niet extreem verkouden, heb het niet verwaarloost ofzo.. Ik ben vandaag een dagje thuis gebleven, maar ik heb net sinds 3 weekjes ander werk en ik wil morgen eigenlijk wel weer beginnen
Niet dat ze er moeilijk over doen, maar voor mijn eigen gevoel.. Ik voel me al niet meer zo ziek, die pijn en doofheid is het ergste.. Als mijn hoofd er niet op zat, was er niets aan de hand
Ja, dan was er wel iets anders aan de hand
maar even voor het idee
)