Ik weet dat er een topic over is ergens, maar het ging over vrouwen die toch al oud genoeg zijn voor chirugische ingrepen
.Wel ik ben dus 15 jaar en sukkel al 2 jaar met ongelijke borsten. Links is een goede B denk ik, waar ik tevreden van ben met grote maar de linker is kleiner, wat dus betekent dat in een bh ofwel de linkse floept ofwel de rechter te veel plaats over heeft..
Nu zegt iedereen je borsten groeien nog, en je ziet het waarschijnlijk niet. Maar het is al wat geleden dat mijn beste vriendin op vakantie zei dat 1 borst groter was, toen dacht ik nog, de andere groeit wel bij, niet dus
Ik vind het genant om een bikini te dragen omdat je het ziet dat links lager hangt, veel lager..
+ elke dag opnieuw als ik ze zie denk ik weer, wat kan ik doen! Ik vind het echt verschrikkelijk!!
Ik masseer elke dag mijn rechterborst, en trucjes van vaseline? Ik weet het niet.
Zijn er misschien onder jullie die met hetzelfde probleem zitten? En hoe hebben jullie dat dan opgelost.. Ik zou het graag weten
) aan de ene kant doen.
Nu doe ik er niks meer aan, zie mensen wel eens kijken maar ben er al aan gewend geraakt. Hoewel ik het zelf wel heel lelijk vind als ik in de spiegel kijk.
. Ik denk ook dat je het meeste gebaat bent bij een vullingachtige oplossing voorlopig, want geen enkele fatsoenlijke chirurg gaat je nu helpen. Als eens je uitgegroeid bent blijkt dat je borsten ongelijk blijven en je zit er echt mee, dan kan je nog beslissen om er iets aan te doen