ze blijven ongelijk..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friends_f_e

ze blijven ongelijk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 22:26

heeej bokkers,
Ik weet dat er een topic over is ergens, maar het ging over vrouwen die toch al oud genoeg zijn voor chirugische ingrepen :) .
Wel ik ben dus 15 jaar en sukkel al 2 jaar met ongelijke borsten. Links is een goede B denk ik, waar ik tevreden van ben met grote maar de linker is kleiner, wat dus betekent dat in een bh ofwel de linkse floept ofwel de rechter te veel plaats over heeft.. :o
Nu zegt iedereen je borsten groeien nog, en je ziet het waarschijnlijk niet. Maar het is al wat geleden dat mijn beste vriendin op vakantie zei dat 1 borst groter was, toen dacht ik nog, de andere groeit wel bij, niet dus ;(
Ik vind het genant om een bikini te dragen omdat je het ziet dat links lager hangt, veel lager..
+ elke dag opnieuw als ik ze zie denk ik weer, wat kan ik doen! Ik vind het echt verschrikkelijk!!
Ik masseer elke dag mijn rechterborst, en trucjes van vaseline? Ik weet het niet.
Zijn er misschien onder jullie die met hetzelfde probleem zitten? En hoe hebben jullie dat dan opgelost.. Ik zou het graag weten :)
Laatst bijgewerkt door friends_f_e op 15-11-11 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Re: ze blijven ongelijk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:28

Als je 15 bent, gaan ze echt nog wel groeien hoor...

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:35

Ze zullen inderdaad nog groeien, ik ben bang dat op deze leeftijd de chirurgen je nog niet zullen helpen aangezien ze eerst wachten op het eindresultaat.
Misschien kan je in je bh zo vulling onder je kleinere borst leggen. Even zoeken naar de goede maat om weer gelijk te komen.
Je heb ook van die plak dingen maar ik weet niet hoe die blijven zitten als je er mee wil zwemmen. Een betere bh winkel kan je helpen met dit probleem en je advies geven voor je bikini.

Heel vervelend 2 ongelijke borsten, maar bijna geen vrouw heeft 2 gelijke, een cupmaat verschil is wel heel vervelend. Ik hoop dat je gauw bent uitgegroeid en alles weer gelijk is of wordt gemaakt.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:44

Ik heb het ook, tegen mij zeiden ze ook steeds dat ze nog gingen groeien maar mooi niet dus. Ik ben nu 23 en aan 1 kant een volle D cup en aan de andere kant een mager B'tje.
Ik zit aan een operatie te denken maar ben nog steeds moed aan het verzamelen...
Wat ik vroeger altijd deed was een sok (wel schoon :P) aan de ene kant doen. :)) Nu doe ik er niks meer aan, zie mensen wel eens kijken maar ben er al aan gewend geraakt. Hoewel ik het zelf wel heel lelijk vind als ik in de spiegel kijk.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:02

Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben. Trukjes zullen voor zover ik weet niet zoveel helpen, het is echt een kwestie van afwachten wat het gaat geven. Op je 15de is de kans nog groot dat ze gaan groeien. Ik heb zelfs vanaf mijn 14de "stilgelegen" en plots op mijn 21ste moest ik een cup meer :+ . Ik denk ook dat je het meeste gebaat bent bij een vullingachtige oplossing voorlopig, want geen enkele fatsoenlijke chirurg gaat je nu helpen. Als eens je uitgegroeid bent blijkt dat je borsten ongelijk blijven en je zit er echt mee, dan kan je nog beslissen om er iets aan te doen :) .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:05

1 troost, bij weinig vrouwen zijn de borsten echt gelijk. Wacht maar tot je volledig uitgegroeid bent en kijk dan verder. Trucjes zijn er niet, wel kun je de onderliggende borstspieren trainen zodat de dames wat steviger zijn. Maar de borsten zelf? Nee het is toch gewoon vet...
Als het op je 21e nog zo is, kun je altijd een arts ernaar laten kijken :) maar tot die tijd, vullingen kunnen je ook helpen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:13

Mijn borsten zijn trouwens ook een klein beetje ongelijk, inderdaad maar weinig vrouwen hebben ech 100% dezelfde. Is me zelf trouwens nooit opgevallen tot mijn vriend het eens zei :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:31

ze zijn bij 99% van alle vrouwen ongelijk geloof ik? :+ ik ben 20 en die van mij zijn de laatste tijd nog een stukkie bijgegroeid hoor! dag mooie lingerie, hallo nieuwe (en dure, nieuwe maat is niet standaard in iedere collectie) lingerie, dag zuurverdiend geld :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:32

Maar hallo decolleté :D

Goed lingerie kan ook wonderen doen inderdaad :)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 01:46

Kan je niet iets van vulling in je bh doen aan de kant waarin je borst kleiner is. Dan ziet niemand het, en voel je je misschien iets minder ongemakkelijk.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:32

heb ik ook hoor, bij mij verschilt het ook ruim een cupmaat. Doe er niets aan. Vriendje vind me prachtig zoals ik ben en met een goede pushup bh zie je er nauwelijks wat van :)
In jou geval zou ik gewoon nog even wachten, je bent nog jong en het kan altijd nog bij trekken :)
in geval van bikini's kun je altijd zo'n kipfileetje in je bikini doen, heb ik ook wel gedaan :j

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:37

Je hebt push up bikini's waar in een zakje de vulling zit. Hier kan je makkelijk een kipfiletje bij stoppen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je deze verliest.
Even wachten tot echt alles uitgegroeid is en dan oordelen of er iets aan gedaan moet worden of dat het goed bijgetrokken is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:39

Bij mij zijn ze op mijn 21e ook nog een maat gegroeid.. komt door de pil. Misschien dat dat wat is?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:40

Geen vrouw heeft gelijke borsten. Ze verschillen altijd wel iets, in grootte of vorm.
Je kan het beste een bh kopen die goed past om je grootste borst. Mocht het verschil daadwerkelijk groot zijn kan je bv bij de linker zo'n klein pushup-padje in de bh doen, dan zit hij daar ook goed. Mijne zullen een goede halve cupmaat schelen, en ik heb ook wel eens zo'n push-up-padje erin. vooral bij voorgevormde bh's merk je sneller als ze verschillen. Bij niet-voorgevormde (die ik eigenlijk tegenwoordig altijd draag ivm de grootte) merk je dat niet zo.
Dit merk heeft hele fijne: http://www.magicbodyfashion.com/en
Kan je in de betere lingeriezaken wel kopen, zijn helemaal niet duur.

Verder ben je inderdaad 15, dus de kans is groot dat ze nog zullen groeien. Het kan zijn dat het verschil blijft maar het kan ook zijn dat het bijtrekt. Met operaties en andere ellende zou ik zeker nog jaaaaaren wachten! En als je het met een padje op kan lossen zou ik het sowieso niet laten opereren. Want daarna zullen ze ook niet gelijk zijn of als je de grootste laat verkleinen heb je een borst met litteken en een zonder. (en dat zijn flinke littekens!). Over jongens hoef je je geen zorgen te maken, als hij echt van je houd dan accepteert hij dat gewoon! Mijn vriend ziet het niet eens, pas nadat ik het gezegd had ziet hij het een klein beetje maar hij weet het nooit helemaal zeker haha. dus dat valt allemaal reuze mee!

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:46

Het is al meer gezegd in dit topic, maar geen enkele vrouw heeft twee gelijke borsten. Toen ik 16 was merkte ik ook dat rechts veel groter was dan links en maakte ik me ook heel veel zorgen. Inmiddels ben ik 22 en links is aardig bijgetrokken :) Er is nu nog wel verschil, maar dat is heel klein.

Een trucje wat ik zelf toepaste destijds: Ik kocht bikini's met van die uitneembare vulling pads er in, en bij de rechterkant haalde ik de vulling er uit. Links liet ik zitten. Dit deed ik ook met bh's.

Het komt heus wel goed! Wacht nog een aantal jaar, het trekt vanzelf steeds meer bij.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:51

Iedereen zegt dat het nog wel bij trekt maar dat hoeft dus niet. Bij mij is het ook niet bijgetrokken..Zit nu mooi met twee cupmaten verschil. (als het niet meer is)
Maar ik hoop ts dat het bij jou wel gewoon bijtrekt. :) In de tussentijd niet teveel zorgen over maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:58

Scheelt je bent nog jong. En ze groeien vast nog wel.
Bij mij zijn ze ook pas rond mijn 16e gaan groeien. Van grote A cup naar grote C gegaan.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:02

Ik heb ook ongelijke borsten. En helemaal nu in borstvoeding geef. Maar ik heb het altijd al gehad.
De ene is nu een D en de andere een C. Goed ongelijk dus hihi.
Door de kleren zie je het ook.

friends_f_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 13:41

gewoon wachten en zien wat er nog gebeurd.. oke. ik ben wel goede bhs gaan kopen gisteren maar hoe dan ook blijf ik me eraan storen, nou ja , toch leuk om te weten dat er wel meer mensen zijn die ook wat verschil hebben :)