Sommige dingen weet ik wel omdat het me is verteld maar echte herinneringen in me hoofd, die heb ik niet. Als ik naar oude foto's aan het kijken ben komt ook niks naar boven. Ik zie dat ik het ben maar verder.... Ik vind het soms wel moeilijk, ben je over vroeger aan het praten maar ik kan eigenlijk er niets over zeggen. Laatst was ik dansfilms van me eigen aan het kijken, en dat was nog niet zo heel lang terug 2002, maar zelfs daar herinner ik me niks van. Nu is het wel zo dat ik niet een hele leuke jeugd heb gehad en daar gelukkig niks van weet/herinner, maar toch vind ik het raar dat ik gewoon heel veel dingen niet kan herinneren. Me vriend kan zich nog helemaal indenken dat hij op een blauw tractortje reed of bepaalde dingen in de basisklas. Ik dus helemaal niets. Hebben meer mensen hier last van of komt het bekend voor?Thnx.
Ik ben 19 dus wat jonger als jou maar ik neem aan dat ik het over 8 jaar ook nog wel weet? Misschien hebben de "gewone" dingen niet zoveel indruk bij je achter gelaten als de dingen waardoor je een slechte jeugd hebt gehad en ben je die daardoor vergeten. En je de slechte dingen gewoon hebt verdrongen?