Terugkerende blauwe plek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Terugkerende blauwe plek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 18:44

Hee dames (en heren),

In september ben ik van mijn paard gevallen op het hek en heb daarbij een scheur in mijn beenspier opgelopen en er zat een giga blauwe plek. Ik ben naar de huisarts geweest die dat ook vaststelde, moest me er verder niet druk om maken, zo min mogelijk belasten maar wel dat been blijven gebruiken. Ze kon ook precies een deukje voelen op de plek waar het scheurtje zat. Nu zijn we alweer een paar maanden verder en nog steeds krijg ik na veel inspanning last van dat been wat doorstraald naar m'n knie. Sommige dagen als ik gesport heb, zoals vandaag, komt die blauwe plek spontaan weer opzetten. Het doet eigenlijk geen pijn, voel die plek wel lichtelijk maar het is niet hinderlijk. Ook als ik heel goed voel, voel ik inderdaad nog steeds dat deukje.
Wat kan ik hier nou aan doen? Is een scheurtje in een spier iets wat gewoon heel lang de tijd nodig heeft om te helen?

Mijn schoonmoeder is dokterassistente dus ik zal morgen even vragen wat zij er van af weet.

Groetjes Ella

eempiej

Re: Terugkerende blauwe plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 18:56

Spieren en banden kwesties kunnen echt eeuwig duren is helaas ook mijn ervaring ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:19

Volgens mij kun je er niet heel veel aan doen en zal het ook een tijdje zo blijven...

Nee, volgens mij ook niets iets waar de HA iets aan kan doen :)

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:23

Ik heb echt precies hetzelfde!