Problemen met ogen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Problemen met ogen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 23:58

Een paar weken geleden heb ik Midalgon in mijn re. oog gekregen. Direct uitgespoeld en verder geen problemen. Sinds 2 weken is opeens mijn zicht rechts heel slecht. Links is al slecht, van kind afaan zie ik daarmee maar knap 25%. Bij de oogarts geweest en de hoornhuid is behoorlijk beschadigd van de midalgon. ;( het doet behoorklijk zeer en zie erg slecht. Na een week zalven is het al wel een stuk beter.

Nu komt de vraag. De pupil in mijn li. oog is heel wat kleiner dan rechts, de arts zegt komt niet van de beschadiging en ook niet van de druppels. Iemand een idee? we kunnen pas verder kijken als alles geheeld is en dat duurt minstens 3 maand. Zou het met een trauma vandoen kunnen hebben?

De arts kon mij niet echt een antwoord geven.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 00:18

Wilawander schreef:
De pupil in mijn li. oog is heel wat kleiner dan rechts, de arts zegt komt niet van de beschadiging en ook niet van de druppels.

Huh? Je rechteroog was toch beschadigd? Is de pupil van je re.oog of van je li.oog nu kleiner? :?
Nou ja, maakt ook niet uit. Google is your friend. ;)

http://medisch-woordenboek.maranje.nl/a ... anisocorie

Wilawander

Re: Problemen met ogen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 10:53

Het is precies zoals het er staat. Maar je zou het ook anders kunnen lezen dat re. groter is dan links want durf nu niet goed te zeggen welke afwijkend is qua grote maar wel dat ze erg verschillen en dat dat nog maar pas is.