Maar dankzij mijn studie ben ik 2 maanden geleden verhuisd naar een andere stad en heb ik het heel druk gekregen. Dus toen heb ik helemaal niet meer kunnen fitnessen. Ik merkte direct dat mijn gewicht toenam en ik minder fit werd.
Daarom ben ik vanaf vandaag begonnen aan spinning!

Het lijkt me leuk om er een topic over te hebben, en ervaringen te delen. Ik wil heel graag afvallen. Van mijn vorige schema viel ik eigenlijk haast niet af. Ik hoop dat dit met spinning meer gaat worden.
Vandaag ben ik begonnen met 20 minuten hometrainer en 80 minuten spinnen. Ik hoop vanaf nu 3-4 x per week te kunnen gaan.
Dus bokkers, wie gaat er nog meer de spin uitdaging aan?
Hopelijk kunnen we elkaar stimuleren!
Ik heb gewoon een lange trainingsbroek aan met een spaghetti of tanktop. Het zijn dezelfde soort kleren als waar ik normaal in fitness.
. Terug gaan spinnen zit er voorlopig niet in, maar ik vond het toen écht wel leuk. Gewone conditietraining (loopband ed) is saai, joggen saaier dan dodelijk saai. Bij krachttraining kom ik heel snel aan m'n limieten, gewoon echt niet harder kunnen trainen omdat lijf het niet tof vindt. Maar bij spinning kon ik gaan en blijven gaan.
. Krachttraining krijg ik op tijd en stond (en meestal ongewild) wel en conditie, mja die is nog redelijk denk ik.