ik zoek oefeningen waarmee ik mijn spieren in het bovenbeen(binnenkant) kan oprekken... ik heb 1,5 jaar geleden een ongeluk gehad waarbij mijn enkel dusdanig is verbrijzeld dat ik na een 4uur durende operatie (naast enkel ook onderkant kuit en scheenbeen kapot) er heel lang uit ben geweest. Ik kan enigzins normaal lopen en paardrijden, maar ik zoek eigenlijk oefeningen waarbij ik niet hoef te balanceren bv op 1 voet oid, omdat ik dat niet kan. daarnaast kan ik mijn enkel niet meer zo bewegen als mijn andere.
Tieme
Geplaatst: 07-11-11 12:32
maak eens een afspraak bij een fysio. die kan je precies de oefeningen geven die je nodig hebt.
ik hoef daarvoor niet speciaal naar een fysio. ik heb 12maand fysio gehad(voor enkel) en valt nu buiten de vergoeding. Het gaat alleen om oefeningen voor het bovenbeen. heeft verder ook niks met mijn enkel te maken, ik geef alleen aan dat mijn enkel niet meer functioneert zoals het hoort
Tieme
Geplaatst: 07-11-11 20:26
ik zeg niet dat je voor je enkel of blessure naar de fysio moet de fysio kan je oefeningen geven die bij je passen. aan 1 bezoekje heb je genoeg.