bodyscan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

bodyscan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 17:46

ik lees weleens advertenties waar ze voor best veel geld een bodyscan aan bieden bij privéklinieken /bedrijven.

heeft iemand dit weleens gedaan of een kennis die dit gedaan heeft?

ik zag het weleens op tv bij iemand die hypochondrie (iemand die steeds denkt ziek te zijn) dit deden.

zef heb ik het niet gedaan maar soms dacht ik weleens het kan natuurlijk nooit kwaad.. maar alles kan goed zijn en een tijdje later kan er altijd natuurlijk weer iets komen,..

(zelf doe ik het dus niet, ga eerst na huisarts als ik echt last heb) maar soms lijkt het wel fijn.. dan weet je dat het dan goed is..

mayniac_val

Re: bodyscan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 18:43

Worden dat soort dingen niet afgeraden omdat er bij iedereen wel twee of drie dingen mis zijn en dat je het psychisch 'erger' gaat maken als je weet wat je mankeert?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:11

Het kan dus wel kwaad ;)
Wat dacht je van straling, contrastvloeistof en magnetische velden. Is echt niet goed voor je. Nee, echt alleen op indicatie laten doen, wanneer de voordelen opwegen tegen de nadelen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 20:12

oke dank jullie, dat soort dingen staat natuurlijk niet bij die advertenties enzovoort.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:16

Pfuh was ik vorige week ook aan het denken, een bon van groupolitan voor vijfhongerd euro inplaats van negenhonderd voor een anamnese, mri, ecg en als je ouder was dan 65 een rx

Echt te gek

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 20:55

het is dus niet eens alleeen een mri maar een hele mikmak aan dingen?