Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Daar staat tegenover dat je ook veel moet lopen en veel beweegt, geen probleem zou je denken, maar toch wel.
Sheran schreef:De HA verwijst je waarschijnlijk door naar een diëtiste. Dat is bij mij ook gebeurd. Niet dat het geholpen heeft, maar goed
Bij mij kwam er wel uit dat ik hypoglykemie had en sinds ik dat weet voel ik me wel beter
. Ik vond het zelf trouwens maar wat vervelend dat ik dingen moest eten en het bleek ook nog niet te helpen. Maar niet geprobeerd is sowieso niet slagen, he
x__Danielle schreef:Sheran schreef:De HA verwijst je waarschijnlijk door naar een diëtiste. Dat is bij mij ook gebeurd. Niet dat het geholpen heeft, maar goed
Bij mij kwam er wel uit dat ik hypoglykemie had en sinds ik dat weet voel ik me wel beter
Ja ik denk inderdaad ook dat ze me doorverwijst, alleen ben ik niet zo'n fan van een dietiste! Aangezien ik liever eet waar ik zin in heb en me niet aan een streng dieet wil houden..
x__Danielle schreef:Het kan zijn dat ik meer beweeg dan dat ik binnen krijg hoor! Alleen kan ik me dat niet echt voorstellen omdat ik de hele dag bovenop eten sta en dan ook erg veel snoep en eet.
x__Danielle schreef:Dat is inderdaad wel een goede, lang leve de smartphones daar heb je namelijk een app voor heb ik ontdekt.
Ik ben vaak duizelig en moe, en geef de laatste tijd ook regelmatig over, dus wil ook even bloed laten prikken en kijken wat daar uitkomt. Het kan natuurlijk niet gezond zijn in 2 weken 5 kilo kwijt raken, en al helemaal niet als je al dunner bent.
M'n zus vertelde vanmiddag dat ze na de zwangerschap hetzelfde heeft gehad, en dat ze bij haar niets hebben kunnen ontdekken, dus misschien is het wel een familie kwaaltje is en dat we wat minder hard moeten werken.