Ik vond het hartstikke leuk, dus na 3 weken toch maar eens hardloopschoenen aangeschaft. Ik liep daarvoor op fitflops ( ja..
Maar ze zitten zo lekker) van mijn moeder met een extra gelzooltje omdat ze aan de grote kant waren. Het liep heel lekker, had ook nergens last van. maar het leek me niet echt goed om voor langere periode op vage commerciele 'afslank'schoenen te gaan hardlopen 
Toen kwam dus het probleem
Ik ging naar de hardloopwinkel, waar ze een opname gemaakt hebben van mijn hardloopstijl, en mijn linkerbeen was niet zoals het hoorde (draaide ik heel erg naar binnen oid). De verkoper noemde het vrij dramatisch zelfs
Nou, toch wat verschillende schoenen gepast en er was er uiteindelijk één waar ik goed op liep, een fiks corrigerende schoen dus..Toen ging ik hardlopen, en waar ik verwachtte dat het alleen maar beter zou lopen... Liep het eigenlijk minder goed dan mijn vage afslankschoentjes
En dat niet alleen. Nadat ik 4x had gelopen oid (en we hebben het dan echt over max 9 a 10 minuten hardlopen met pauzes) kreeg ik onwijs last van mijn linkerknie. Ik heb nu al 4 dagen niet hardgelopen, maar mijn linkerknie (en heup) doet au!....
Ik heb er echt last van!Ergens best logisch, want het is nogal een grote omschakeling.. Dus ik vroeg me af of ik mss iets te fanatiek met mijn sterk corrigerende schoentjes aan de wandel was gegaan
Moet je zoiets opbouwen?En is het zinnig om terug te gaan naar de winkel (dan voel ik me helemaal zo'n moeilijke klant
) ? Of iemand anders!?alvast bedankt
! 
!