Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Robin_S schreef:Het zou best kunnen dat het toch door die nieuwe baas komt, ook al voel je daar niet veel stress om.
En anders ligt het aan gebrek aan slaap, verminderde weerstand, slechte voeding (te veel suiker of vet bv),... of wie weet nog iets anders.
Wat ik altijd doe is pure echinaceadruppels, molkosan, groene klei, of lauw water met opgelost zeezout in. Kan je allemaal bij de natuurwinkel krijgen. Maar eigenlijk kan je het net zo goed laten... want het moet toch gewoon genezen en dat vraagt eventjes tijd.

shaviera schreef:Rienn schreef:Zovirax, als ik dat er op smeer, dan kan ik mijn lol op.![]()
Maar goed, het zal vast wel helpen bij andere.
Succes straks bij de dokter!
ik heb er vanmorgen zovirax op gesmeerd en hij is nu 4x zo groot dan toen ik net uit bed kwam:s
ben meteen gaan smeren met zovirax werkt opzich wel maar niet goed genoeg. Even een ijsje of ijsklont tegen aan duwen dan word het iets minder, en dan daarna even droog deppen zalf er op. ( ik voel het nooit aankomen tintelen) word altijd wakker met die bult in me lip. WhySoWhite schreef:Ik had er ''vroegah'' wekelijks een. Gelukkig al 2 jaar geen meer gehad tot maandag.. Werd wakker en BAM ja hoor weer een bultben meteen gaan smeren met zovirax werkt opzich wel maar niet goed genoeg. Even een ijsje of ijsklont tegen aan duwen dan word het iets minder, en dan daarna even droog deppen zalf er op. ( ik voel het nooit aankomen tintelen) word altijd wakker met die bult in me lip.
Roselie schreef:Hij wordt ook eerst groter en gaat dan pas weg, hoort zo.
. Alle zalfjes helpen bij mij geen barst maar ik heb voor mijzelf een nieuwe remedie! Als er nog geen blaasjes zijn dan smeer ik het in met paracetamol met codeine, werkt super
Even je vinger natmaken, flink over het paracetamolletje wrijven en op je lip smeren (je krijgt er alleen wel een witte waas van). Als de koortslip is doorgekomen prik ik de blaasjes door met een naald (wel even in het vuur houden om schoon te maken) vervolgens doe ik er wat sterilon op (werkt uitdrogend) en dan alsnog de paracetamol. Binnen een week is het weg

) moest ie toen eerst weer drogen.
Rytir schreef:Als de koortslip is doorgekomen prik ik de blaasjes door met een naald (wel even in het vuur houden om schoon te maken) vervolgens doe ik er wat sterilon op (werkt uitdrogend) en dan alsnog de paracetamol. Binnen een week is het weg