Hoi bokkers!Afgelopen zondag heb ik veel gedanst en ik voelde de spierpijn al opkomen..Vriendje gevraagd om even te masseren wat prettig aanvoelde, alleen daarna kon ik het bed niet meer uit
Ik had pijn aan de linkerkant van mijn lijf, ter hoogte van mijn SI-gewricht en om bepaalde bewegingen te maken (op staan, draaien terwijl ik sta etc) moest ik echt door een pijnpunt heen Nou komt deze pijn niet geheel onverwacht, want áls het er een keer in schiet, schiet het er altijd op die plek in
het is me dus wel eens vaker overkomen
Ik weet ook dat mijn rug niet mijn sterkste punt is, heb daarvoor ook bij een fysio, manueel therapeut en chiropraktor gelopen (3 in 1)Gisteren was ik al weer aardig van de pijn af, maar bij een dagje wellness schoot het me er weer in toen ik moest niesen

Ik had gisteren ook een sportmassage gepland staan, dus daar heb ik het maar eens gevraagd en diegene vermoedde ischias.. De spier die mij zeer doet, zou een zwakke plek zijn omdat ik een holle rug heb
Hij heeft me gemasseerd en daarna had ik eigenlijk nog meer last en op dat punt zit ik nu nog....
Ik ga sowieso mijn chiropraktor bellen voor een afspraak en daar met hem mee aan de gang, maar ik twijfel of ik ook naar de HA moet...
Ik vraag me namelijk af wat die voor me kan betekenen met dit soort klachten..Doorverwijzing voor fysio heb ik niet nodig en pijnbestrijding vind ik ook niet echt nodig namelijk
Zijn er bokkers die ook last hebben van Ischias? En wat heeft de HA voor jullie kunnen betekenen? En bij wat voor therapie hebben jullie baat? Ook andere tips & tricks zijn welkom

Alvast bedankt

De basis zit 'm in de rugspier, de uitstraling naar de bil voel ik soms ook en de tinteling in de knieholte maar heel af en toe