Weet niet als dit goed staat anders sorry..
Ik moet dit even kwijt..
Vandaag had ik een heerlijke pan met bonensoep gemaakt stokbrood&kruidenboter erbij roggebrood voor vriendlief..
Vriendlief belde dat hij wat later thuis was ivm werk.. oke prima joh zie je straks wel.
Eenmaal thuis gekomen kom ik aan met me grote waffel en hoe verklaar je dat je zo laat thuis bent ik was gewoon vrolijk maar vriendlief dacht daar anders over hij reageerde niet eens? ik draaide me om naar hem toe en hij begon me daar toch te huilen niet normaal meer wat een verdriet heeft ie, hij vertelde dat zijn collega is omgekomen op het werk vandaag
door een bedrijfsongeval... hij heeft alles gezien vreselijk vind het zo triest.. trauma ambulance etc waren er allemaal maar het heeft niet meer mogen baten.. er is slachtoffer hulp voor hem en zijn andere collega's arbeidsinspectie was er gelijk bij nou die laaste hé weet dat ze hun werk moeten doen maar kom op ga dan niet nog eens de betrokken mensen erbij betrekken dat kan altijd nog wel die jongens zijn allemaal vreselijk van slag.. en dan komen hun te zeuren van dit en van dat bah vind dat zo respectloos
Morgen word vriendlief weer gebeld door slachtoffer hulp ben benieuwd.. hij lijkt op dit moment erg rustig maar hij is er van bewust dat de klap nog kan komen! dus jah probeer hem te helpen zover ik dat kan een luisterend oor bieden etc..
Miss een rare vraag wat kan ik nog meer voor hem doen?
Iig bedankt voor het lezen..
Moest het echt ff kwijt vind het vreselijk triest allemaal...