Kinki Kappers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Beverburcht

Kinki Kappers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 21:00

Hallo, ik heb voor morgen een afspraak bij Kinki kappers staan.
Maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn bij deze kapsalons. :)
Was het wat je ervan verwachtte?
Was het de prijs waard?
Denk aan dat soort dingen. :)

Groetjes Romy.

Samiyah

Re: Kinki Kappers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:10

Ik heb opzich wel een goede ervaring, ik ben er 1 keer geweest. Ze hebben m'n haar prima geknipt. :) Wel vind ik het wat aan de dure kant, en ik vind dat goedkopere kappers minstens zo goed knippen..

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:29

Ik ben daar wel een paar keer geweest en vind het echt super. eindelijk kappers die wel echt naar jou luisteren!
ze denken ook super goed met je mee en geven je goed advies en ze zijn super vriendelijk dus ik vond het zeker het geld waard :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:01

ik ben daar eens geweest en vond ze juist communicatief niet zo sterk dus. Mijn haar was heel goed geknipt, maar niet wat ik wilde.

Ik wilde turqoise plukjes toen ( :+ ) en een schuine pony. Toen die gast klaar met knippen was het zo van 'ja, ik heb toch maar geen pony geknipt, dat past niet bij je gezicht en je haar is te dood om te verven. Nou dat is dan ## euro'
:')

Eigenlijk waren alleen de puntjes geknipt, maar dan wel beter dan bij mijn eigen kapper. Dat opzich wel :))

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:05

Ik ga er meestal heen , ik vind ze super, ik heb moeilijk haar maar hun weten het altijd weer in model te krijgen , de andere kapsalons zijn zo saai kunnen meestal maar 1 kapsel dat wat iedere dorpstroel heefd, maar daar krijg je wat je wilt , en echt super, als ze dubbel zo duur waren ging ik er ook heen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:06

Ik vind ze overpriced. Net als elke andere kapper imo

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 02:57

Nouja ze zijn wel duurder dan de gemiddelde kapper.
Ik ga tegenwoordig naar de 10tjes kapper, moet zeggen dat die mijn haar ook perfect knippen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 03:14

Ik bedoelde dat ze overpriced zijn aangezien ze niet beter zijn dan een andere kapper bv. Het stond her nogal scheef sorry :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 09:59

Ik ben er een keertje geweest en was wel tevreden! Maar ik vind ze erg duur.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:35

ik had in groningen toen een goedkopere versie van Kinki, Kapsoones. Knipten net zo tof/extreem als je zelf wilde, maar wel voor de helft van de prijs van Kinki... Ik vind Kinki goed, maar echt veeeeul te duur. Maar moet zeggen dat kappers sowieso duur worden.. Mijn 'gewone' kapper in Heerenveen vraag inmiddels al €23 voor knippen en stylen

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:41

kappers zijn gewoon duur :')
maar ik ga ook altijd naar kinki, vind ze goed! ze doen meestal precies wat ik wil alleen dan net wat leuker :P wel is het niet echt gezellig. als ze aan het knippen zijn dan gaan ze ondertussen gezellig met elkaar praten. vind ik niet echt sociaal.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:16

Anthea schreef:
Ik bedoelde dat ze overpriced zijn aangezien ze niet beter zijn dan een andere kapper bv. Het stond her nogal scheef sorry :')

Ik snap m! Had je zin verkeerd gelezen :P

@Jette: Ja kappers zijn duur, maar Kinki is 40 en je hebt ook kappers van 10 euro die goed knippen...

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:48

Als je een gewoon kapsel wilt zou ik naar een gewone kapper gaan.
Wil je echt iets met kleuren en een apart model dan moet je inderdaad naar Kinki gaan, daar zijn ze voor.

Ben er ook 1x geknipt, hadden ze wel goed gedaan :j

Beverburcht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-11 16:40

Afbeelding

Ik ben er vandaag dan heen geweest ( Alkmaar) en dit is het resultaat. ik vond het erg erg gezellig, ik kreeg veel persoonlijke aandacht en er werd goed naar mijn idee geluisterd. Bij de prijs zit wassen en stylen er bij in. Ik kan mijn pony nu 2 kanten op dragen, want ik zelf super stoer vind en het maakt een leuk verschil!

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:51

Gaaf kapsel hoor!
Ik ben ook blij met de Kinki kapper, ze hebben mijn haar na een mislukte bruinkleuring bij een andere kapper weer precies de kleur blond gekregen die ik wilde, geloof dat ze er wel 100 highlights in hebben gezet :+
Ook het knippen was goed, ik wilde geen extreem kapsel, en ze hebben het echt perfect geknipt!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:35

Ik wil der nog wel een keertje heen, maar weet niet zo goed hoe ik het dan wil. :')
En wil dan heel graag een kleurtje der in.

Mooi kapsel, Romy!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:50

Haha, mijn broer en zus gaan vast naar de kinki kapper in Utrecht, ze hebben daar hun vaste kapper die ze knipt.. Het is echt een soort uitje voor hun :D Weer gezellig bijkletsen en mooi geknipt worden, ze zijn er heel tevreden over!