1,5 week terug was ik gezellig in de kroeg, lekker borreltje op... Zie een kruk staan aan de bar en wil lekker gaan zitten (hoge hakken, is zitten toch wel fijn op zn tijd
). Vriend van me staat er naast en denkt dat ik aan de bar wil stáán....en trekt de kruk weg. Ik draai me net op dat moment om en plof op de kruk. Dacht ik dus, tot ik op de grond zat
Een moment dacht ik dat ik kennelijk meer op had dan ik vermoedde, zat effe heel stom te kijken iig. Daar stond toch een kruk??? Anyway, vól op mn stuitje gestuiterd. Vriend voelde zich enorm schuldig en bedoelde het echt niet kwaad dus kon niet lang boos blijven.
Volgende dag en de dag daarop natuurlijk heel veel pijn, liep er heel stom bij
Nu kom ik er dus achter hoe nuttig zo'n stuitje nog is! Vannacht bijv zette ik mn voet nogal rot op de traptrede en gleed eraf, voet knalde dus op de grond. *beng* schokgolf in mn stuitje, kennelijk absorbeert dat normaal gesproken zo'n klap. Omdraaien in bed de eerste dagen, zooo pijnlijk! zelfs het verleggen van een been. Gaat dus ook via stuitje.. Hond trekt onverwacht aan de riem dus ik vang dat op, schokgolf door stuitje..
Serieus, als een onderdeel van je lijf gevoelig is kom je erachter hoe nuttig dat onderdeel is! Best interessant eigenlijk

Maarre; op je stuitje stuiteren, niet doen

Alleen door die val voelde ik me later best wel beroerd! 
Ik ben ooit van een paard gebokt en daarbij met mijn stuitje op de bakrand terecht gekomen.. Gevolg: stuitje gekneusd..