kleurspoeling?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VanNessa

kleurspoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 22:07

Hallo bokkers!

ik ben van plan om een kleurspoeling te gaan kopen, ik heb lichtbruin haar.
Maar ik heb van de zomer blonde highligts erin laten zetten. Is dit een probleem als ik een kleurspoeling daar overheen doe. Ik had namelijk gelezen dat dat soms weleens verkeerd uit kan pakken? En dan ben ik op zoek naar een goed merk, want ik wil mn haar wat donkerder hebben. :D

_Tara_

Re: kleurspoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:13

Nee hoor, gewoon doen :) Er is nog maar 1 merk kleurspoeling dat ik weet. Van... Jeetje witte doos met roze :P 14,40 kost dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:36

volgens mij ga je dan de highlights door je spoeling zien :j , dus dan wordt alles wel bruin bv. maar wel met lichtbruine en donkerbruine plukken. Omdat een spoeling wat transparanter is dan echte verf. Maar dat kan ook juist heel mooi uitpakken :j

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 11:43

ik weet bijna wel zeker dat je de high lights er door heen gaat zien, zelfs met verf heb je dat nog wel eens.
maar zoals menino zegt kan dat juist mooi kan uitpakken, lijkt het ook wat natuurlijker omdat je dan verschillende tinten bruin hebt!
wij gebruiken in de kapsalon l'oreasl richesse. die bedoelt tara waarschijnlijk ook.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 11:54

Nja ik heb ook highlights en die zie je niet. Nee zo heet 't niet... Heb 't al gevonden :P L'oreal casting creme gloss, dat is 't. Ik vind 't heel fijn werken.

amber28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 11:59

ben benieuwt of er nog een goedkoop merk komt die goed werkt :p(dan wel in blond voor mij) waar zijn die kleur spoelingen ijgenlijk te koop?

Fristi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:09

Heb mn haar bij de kapper laten spoelen, en daar zie je ook mn blonde highlights doorheen.. Echt bloedirritant.. moet nu elke keer spoelen..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:12

Amber, bij Kruidvat. Of bij De Tuinen heb je van een meer natuurlijk merk kleurspoelingen.

Fristi, na een tijdje krijg je dat altijd toch. Ik vind 't zelf gewoon fijn dat je m'n highlights zo een tijdje niet ziet.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:14

_Tara_ schreef:
Nee hoor, gewoon doen :) Er is nog maar 1 merk kleurspoeling dat ik weet. Van... Jeetje witte doos met roze :P 14,40 kost dat.

Colour Glossy Gloss ofzo toch?
Gebruik ik ook wel eens :) fijn spul :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:15

amber28 schreef:
ben benieuwt of er nog een goedkoop merk komt die goed werkt :p(dan wel in blond voor mij) waar zijn die kleur spoelingen ijgenlijk te koop?

http://www.haarshop.nl

die van de drogist werken bij mij niet, alleen kappersmerken!
http://www.haarshop.nl/product/goldwell ... -ph-68-set deze heb ik laatst gebruikt en die werkte goed.

Overigens is haarshop best wel duur, dus als je even google't vind je het bij andere kappers-webshops meestal wel goedkoper. Nadeel zijn de verzendkosten!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:15

Ik gebruik zelf vaak de Loreal casting cream gloss, die werkt echt supergoed. Zelf heb ik blond haar met een paar highlights en wanneer ik dan de bruine kleur gebruik zie je wel wat highlights maar komt het er daardoor super natuurlijk uit te zien. :D Ook gaat het er niet heel snel uit :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:56