Omdat ik morgen naar mijn huisarts ga voor mijn pijnlijke heup en lies,wilde ik toch alvast wat informatie zoeken over wat het zou kunnen zijn.
Ik heb sinds een aantal jaar een knakkende/springende rechterheup nooit pijn of iets anders aan gehad uds gewoon zo gelaten. Nu sinds een jaartje zoiets,is het knakken/springen opgehouden en daarvoor in de plaats een pijnlijk gevoel wat eigenlijk steeds erger word. Nadat ik bijv. gym heb gehad een uurtje later begint de pijn aan de rechterheup weer. Eerst had ik het idee dat de pijn eg 'vanuit het bot' kwam,maar nu rijkt het steeds meer naar de bovenkant van mijn heup uit volgens mijn zus m'n Lies. Eerst viel het wel mee dan kon ik nog makkelijk lange stukken lopen/rennen en daarna kwam de pijn was maar die was dan ook weer vrij snel weg. En omdat het altijd wegtrok ben ik er ook nooit mee naar een arts/huisarts meeggegaan. Nu laatste paar maanden begint het steeds vaker voor te komen dat ik niks doe,en pijn aan m'n lies/heup heb. En nadat ik gesport heb is de pijn erger,en blijft langer aanhouden.
Sinds een week of 2 begint nu ook mijn linkerheup pijn te doen,ongeveer dezelfde pijn die ik in het begin had met mijn rechterheup. Daarom heb ik vandaag dan toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts omdat ik niet dadelijk aan 2 kanten dit gevoel wil hebben. Nu loop ik eigenlijk al de heledag een beetje rond en wat bankhangen,en toch blijft die pijn in mijn linkerheup aanhouden en nu voel ik geen pijn of knakkend gevoel in mijn rechterheup.
Ik vroeg me dus af of er meer mensen zijn die dit hebben/ gehad hebben? ik ben overigens 14 jaar oud. Heb vanaf mijn 7de eigenlijk altijd fanatiek paardgereden,en gedanst. Dansen doe ik al een jaar of 3 niet meer. En wat jullie toen gedaan hebben voor een oplossing?
Alvast bedankt!
Groetjes

Nu weet ik ook wat ik er aan kan doen.