ganglion weggehaald?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tribeworld

ganglion weggehaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 19:40

iemand hier ervaring mee heb nu vrijdag een ganglion op me voet laten wegspuiten.
nou zei iedereen dat het spuiten heel veel pijn deed en daarna niet meer(ook de orthopeed).
nu voelde ik helemaal niks van de prik ja heel iets.
en ging naar huis toe niks aan de hand ben nog geen 15 minuten thuis en begint het pijn te doen.
nu is het zondag en kan nog steeds me tenen niet buigen of teveel kracht op me voet zetten.
iemand enig idee of dit normaal is ik heb alleen ervaring met operen 4 keer in totaal nu aan me polsen.
en dat deed nog minder zeer dan hoe pijn het nu doet.

NatasjavE

Re: ganglion weggehaald?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:43

Ik heb er een keer een op mijn pols uit laten zuigen(want dat is wat ze doen) Zeer onprettig maar weg laten snijden vond ik ook heel pijnlijk.
Op mijn andere pols zit er nu ook een....maar zolang ik er niet echt last van heb laat ik het mooi zitten.

Voor nu zou ik gewoon 2 paracetamol nemen en naar bed gaan TS.

tribeworld

Re: ganglion weggehaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 20:47

ja ik heb er nu ook 1 op de pols ook last van maar zit ook een mega zwelling omheen.
dus krijg daar een brace voor aangezien ik rust moet houden waar ik niet goed in ben.
ben vanaf gisteren al paracetamol aan het innemen helpt wel iets.
heb best een redelijk pijngrens dat niet maar het is niet fijn.
ik laat me ook echt niet meer helpen met opereren mits het niet meer te dragen is(tot nu toe nog wel).
je hebt er niks aan ja een litteken wat er niet beter op wordt en binnen 1 maand hebben ze er telkens nog gezeten.