ik was gister echt onhandig bezig. Ik werk bij een rozenkwekerij en pakte rozen in bij een sealmachine (als je op het pedaal drukt met je voet komt de sealdraad omlaag en dan is het plastic rond, if you know what I mean
)Nu was het zo dat de plastic rol erachter niet goed zat en ik probeerde hem goed te doen, maar leunde naar voren. Mijn voet stond per ongeluk nog op het pedaal en zo kwam de sealdraad omlaag: op mijn hand.
Ik had mijn linkerhandschoen wel aan maar het werkt veel makkelijker zonder rechter. Daarom zitten er nu 2 wondjes op 2 vingers.
Op mijn middelvinger zie je duidelijk de sealdraden, op mijn ringvinger is het wondje zeg maar nog dicht. Een blaasje dus.
Toen de sealdraad omlaag kwam heb ik mijn hand zo snel mogelijk in een emmer water gehouden (waar normaal de rozen instaan) en dat heb ik 10 (?) minuten gedaan, doen waren de wondjes wit. Ben gewoon verder gegaan want zo erg was het niet. Thuis even een pleister erop gedaan en dat was het dan.
Ik werd net wakker en het ziet er echt niet lekker uit. De pleister was eraf gegaan en het is nu nog steeds open, en het prikt enorm! Het doet echt pijn, erg vervelend.
Even een foto, misschien maakt dat een beeld. Op de foto is het iets minder erg! Hoop dat hij zichtbaar is,
http://s1-03.twitpicproxy.com/photos/la ... 906848.jpg
Wat kan ik hier aan doen en gaat dit gewoon over of moet ik er iets speciaals meedoen?
) Het jeukt bij mij wel maar ik heb er maar af en toe zalf opgedaan. Niet naar de dokter geweest en ook niet gekoeld...heel fout maar ja. Mijn wond is wel groter dan de jouwe...
wat verkoelde en beschermde o.i.d. Heb er wel een litteken aan overgehouden, was wel een serieuze 2e graads.