Dieeten?? Gezonde voeding, meer energie .... 'herbalife'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaRcIaNo

Dieeten?? Gezonde voeding, meer energie .... 'herbalife'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 21:44

hallo.. :Y)

Vorig jaar rond deze tijd vond ik het tijd om eens wat aan mijn gewicht te doen. Herbalife leek mij een fijn dieet. Je moet om de 2 uur wat eten om je spijsvertering in beweging te houden en s'avonds mag ze gewoon avond eten.
Ik heb dit een half jaar gedaan, wat echt super goed is bevallen en ben toen 13 kilo afgevallen. Langzamerhand ben ik de shakes gaan vervangen door brood en proberen om hetzelfde gewicht te behouden.
Dit gaat super goed.

Omdat ik zo enthausiast ben over herbalife ben ik distributeur geworden. Ik wil graag mensen helpen die of willen afslanken , of aankomen of het willen gebruiken voor als sporter.

Ben jij diegene die misschien wel wat kilo'tjs kwijt wil of juist wat wil aankomen, of als sporter gezonde voeding wil gebruiken, laat dan een berichtje achter en wil ik je er al te graag bij helpen :j .

Groetjes ellen :evaw:

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:43

Ondanks dat ik het leuk vindt dat je andere bokkers probeert te helpen, is dit (een vorm van) reclame en volgens mij is dat niet toegestaan op Bokt (maar ben niet zeker)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:17

Dit is gewoon sluikreclame en Herbalife zit vol met zoetstoffen en andere rommel. Een beetje meer bewegen en gezond eten lijkt me veel verstandiger. Daarbij ben jij geen diëtiste en adviseert mensen wel hoe ze moeten afvallen of moeten aankomen.

kohtje

Re: Dieeten?? Gezonde voeding, meer energie .... 'herbalife'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:21

Zo ziek geweest van die troep!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:35

Voor sporters die erg ver willen komen en behoorlijke prestaties leveren is het heel erg goed spul, maar voor de huistuin en keuken mens dus niet....

Eigenlijk is het een sport supplement, ze doen het ook erg goed in de sportwereld omdat de sporters er erg goed op kunnen presteren, hun lichaam goed kunnen behouden zonder aan te komen als ze voor een sportprestatie hun lichaam opbouwen en na de prestatie weer snel kunnen opbouwen...

Maar wil je afvallen of energie krijgen, dan kan je beter gewoon zelf een conditiesport gaan doen, toevoegingen zijn dan te veel en zul je zeker niet afvallen...vet verbranden doe je door verbranden en dat is bewegen en niet als een gek te keer gaan, gewoon rustig, ga eens elke dag een uur wandelen en je verbrand meer dan een half uur je uitsloven tot je er bij neer valt.....

TS richt je op de sportwereld en je zult succes krijgen met je verkopen...

Wijze raad van een ex-herbalifer

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:40

Dit is is niet om te helpen, maar gericht op verkopen. Reclame dus!

Ik heb getemd

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:02

Ik zou het zelfs niet voor mijn gevechtsport nemen, beter een goede whey proteine en een preparaat en je bent beter af. Maar misschien voor andere sporten wel daar heb ik geen kaas van gegeten! Zou russel haar advies dus echt opnemen en eens gaan kijken naar die afzetmarkt!

Maar inderdaad spijtig die vervormde sluikreclame :)

MaRcIaNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 10:28

Het is gewoon gezond voor ieder mens. Voor een sporter maar ook voor de niet sportende mens. Jullie reactie's vind ik nogal snel getrokken, omdat waarschijnlijk de helft van jullie het product nog nooit heeft gebruikt maar gehoord heeft van iemand anders.
maar zo ieder zijn eigen mening,,

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:34

Zelf ook gebruikt, mijn tante is distributeur.. maar wat een bende! Vind het helemaal niks !!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:44

Het is meer een levenswijze volgens mij, als je herbalife gebruikt. Het is niet alleen voor sporters. En dat er zoetstoffen in zitten en dat dat slecht voor je is. Er zijn zo veel slechte dingen. Andere dieten zijn ook toegestaan op bokt om ervaringen uit te wisselen, dus waarom deze dan niet? En dan een tem te geven en te vallen over de sluikreclame. Wat een moraalridders weer... :n

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 18:01

been there done that...didn't work for me!

TS hoe weet je zeker dat de helft nog niet weet hoe en wat?
Denk dat een hoop mensen Herbalife juist wel kennen....
En ja dit is sluikreclame, de andere dieet topics gaan niet over 1 dieet maar juist over allemaal verschillende dieten...ook wil TS hier klanten werven en dat is volgens mij niet toegestaan dus waarom die opmerking over moraalridders geplaatst word is mij niet duidelijk!

Dit is gewoon een commercieel topic....

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:51

MaRcIaNo schreef:
hallo.. :Y)

Omdat ik zo enthausiast ben over herbalife ben ik distributeur geworden. Ik wil graag mensen helpen die of willen afslanken , of aankomen of het willen gebruiken voor als sporter.

Ben jij diegene die misschien wel wat kilo'tjs kwijt wil of juist wat wil aankomen, of als sporter gezonde voeding wil gebruiken, laat dan een berichtje achter en wil ik je er al te graag bij helpen :j .

Groetjes ellen :evaw:

Het is dit laatste stuk waarom ik getemd heb, een distributeur verdient aan degen die ze willen "helpen" Als TS niet gemeld had dat ze distributeur was dan was het niet zo duidelijk een commercieel stuk

Je mag mij moraalridder noemen, zit ik niet mee, misschien mag ik mee dingen naar de titel Moraal Ridder van de week van Andries Knevel ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:52

Nou ik heb het 2x naar volle tevredenheid gebruikt hoor. :)
Maar op een gegeven moment begin ik over broodjes te dromen. :')

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 08:23

Omdat dit topic in hoofdzaak commercieel is, plaats ik hier een slotje. Je eigen ervaringen over herbalife (al dan niet positief) kunnen geplaatst worden in het centrale dieëttopic: [MW] [Centraal] Diëten en afvallen