ik heb sinds mei een navelpiercing. Heb nergens last van gehad alleen deed ik vandaag wel een rare ontdekking.. ik had al wel gemerkt dat de rechterkant van mijn navel wat dikker was maar voelde er niks aan. Nu ging ik vandaag van piercing wisselen en deed ik de nieuwe erin nu merkte ik dat wanneer ik een beetje afwijkte ik gewoon in een 2e gat kwam.. Het ''gat'' komt nergens uit maar is wel diep heel het staafje verdwijnd erin. Zelf heb ik er nooit iets van gemerkt/gevoeld oid. Mijn vraag is dan ook hoe kan zo'n gat ontstaan? Zal het misschien in mn slaap gebeurt zijn het lijkt me sterk dat ik er niks van gemerkt zou hebben? En groeit het vanzelf weer dicht?
Ja ga ik ook doen het stomme is alleen dat toen ik voor mijn laatste controle ging ik steeds 2 uur moest wachten ben 3x terug geweest en moest nog steeds zolang wachten dus toen ben ik niet meer op die laatste controle geweest (toen had ik dit ook nog niet) omdat ik verder nergens last van had heb ik het zo gelaten. Maar omdat ik niet meer ben gegaan heb ik geen garantie meer..