Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) is alles goed gekomen en heb ik er alleen een paar kleine littekens van over gehouden waar in de zomer precies mijn bikini overheen gaat. In het begin voelde ik 's ochtends nog wel dat het wat 'stugger' was en had toen ook soms last van steken bij de littekens, maar heb nu nergens meer last van. Mag alleen nooit diep duiken maar dat was ik toch al niet van plan

Daarnaast nog paracetamol en naproxen.. Het is uiteindelijk wel even pijnlijk, maar als ik er nu op terug kijk is die pijn niet datgene wat ik heb onthouden. Ik vond vooral het wassen 's ochtends en het avondeten vreselijk..
Een weekend uitrusten is echt te weinig, helemaal in de schoonmaak. Vriendinnetje mocht toen een maand niet werken (werkte toen ook nog in de schoonmaak). Afhankelijk van de operatie ben je redelijk snel hersteld, van de operatie waarbij het borstvlies wordt weggehaald heb je meestal minder last dan de operatie waarbij dit niet wordt gedaan. Ik heb deze quote even een paar keer moeten lezen, maar serieus, werd dat gedacht?Citaat:Omdat het in verbad is met mijn ongesteld zijn dacht hij nog dat er baarmoeder weefsel op mijn longen zou zitten.
Zunzuncito schreef:Ik heb deze quote even een paar keer moeten lezen, maar serieus, werd dat gedacht?Citaat:Omdat het in verbad is met mijn ongesteld zijn dacht hij nog dat er baarmoeder weefsel op mijn longen zou zitten.
Is het geen kwestie van te weinig "lijm" tussen jouw longen en je ribbenkast, waardoor dat jij gevoelig bent om een klaplong te krijgen? Je had het over lange slanke jongens: ik heb zelfs gehoord dat veel lange, slanke, roodharige jongens er veel last van hebben.