Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Als je het geld had, zou je dan wat aan je laten doen?

Ja: Borsten vergroten
104 (20%)
Ja: Borsten verkleinen
18 (3%)
Ja: Liposuctie
85 (16%)
Ja: Buikwandcorrectie/huidcorrectie (bijv. na hevig afvallen)
52 (10%)
Ja: Verjonging in het gezicht (botox, facelift)
26 (5%)
Ja: In het gezicht (nosejob, lippen opspuiten etc)
55 (10%)
Nee
169 (33%)

Totaal aantal stemmen: 509

Odysseus

Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:21

Ik ben hier errug benieuwd naar!

De stelling is:

Als je het geld hebt ( je bent rijk genoeg en je zult het niet echt merken als je wat duizenden euro's hieraan uitgeeft) zou je dan wat aan jezelf laten verbouwen (dus cosmetische verandering, "plastische chirurgie"? En zo ja, wat dan?

Zo nee: Waarom niet? Ben je tevreden genoeg? Vind je het eng?

verootjoo

Re: Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:22

Echt niet. Ik zou niet weten wat... Heb een gezond lichaam, zo zonde om daarin te snijden. Als het medisch wordt is het wat anders.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:23

nee.. ik laat echt niet snijden in een gezond lichaam.

ik ben tevreden met me zelf.

als anderen dat niet zijn kijken ze maar de andere kant op. daar kan ik echt niet wakker van liggen.

shilady

uhhmmm liposuctie :P

mellen95

Oksel en bikinni-lin laten laseren(ontharen)
Maar meer ook niet

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:25

Mijn borsten, maar dat krijg ik nu sowieso al. Gewoon om blij te zijn met mezelf en me vrouwelijk te voelen.

Sieltjuh

Nee :) Oud worden hoort erbij en ik ben niet voor cosmetische plastische chururgie. Echt is uiteindelijk mooier.
Medisch vind ik een heel ander verhaal (zoals borstreconstructie etc.).

Overigens kan ik me best voorstellen, dat er mensen zijn die het wel zouden doen :)

verootjoo

plus dat ik het echt belachelijk vindt die tak te 'sponsoren' :\ Alles draait tegenwoordig om uiterlijk, macht en geld. Alsof dat echt het belangrijkste is in de wereld. Geluk hangt niet af van een kilootje tiet meer, of een onsje vet minder. Gewoon tevreden zijn met het (gezonde) lichaam wat je krijgt en er goed voor zorgen. Dat is imo veel belangrijker.

InekeH87

Nee absoluut niet. Ben helemaal tevreden met hoe ik eruit zie. Het enige dat ik wel eens vind is dat mij kont te dik is, maar ja dan moet ik ook niet zoveel snoepen :P

Edit: telt laserontharing ook, oeps dan heb ik wel wat laten doen :P. Ik had namelijk last van zwarte haren op mijn bovenlip, als ik het niet wekelijks harste, dan was het een echte snor. Kwam door hormoonprobleem en ik heb dat op medische indicatie laten laseren.

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:26

verootjoo schreef:
Echt niet. Ik zou niet weten wat... Heb een gezond lichaam, zo zonde om daarin te snijden. Als het medisch wordt is het wat anders.

Hier sluit ik me bij aan!

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:26

Ik zou mijn gebit wel willen laten herstellen ,een brug en kronen en wat er nog meer aangedaan kan worden,wat ik in mijn hoofd heb ..
Tja dat zou een heel duur geintje worden....

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:27

mellen95 schreef:
Oksel en bikinni-lin laten laseren(ontharen)
Maar meer ook niet

Dat is toch geen plastische ingreep? Zoiets kan je bij een schoonheidssalon laten doen. Vind ik imo veel minder heftig dan naalden in je gezicht zetten en je borsten liften.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:27

verootjoo schreef:
plus dat ik het echt belachelijk vindt die tak te 'sponsoren' :\ Alles draait tegenwoordig om uiterlijk, macht en geld. Alsof dat echt het belangrijkste is in de wereld. Geluk hangt niet af van een kilootje tiet meer, of een onsje vet minder. Gewoon tevreden zijn met het (gezonde) lichaam wat je krijgt en er goed voor zorgen. Dat is imo veel belangrijker.

Maar "gewoon tevreden zijn met wat je hebt" is gemakkelijker gezegd dan gedaan. En ik denk dat iemand die helemaal tevreden is met zichzelf (waar ik bijv. jaloers op kan zijn hoor, lijkt me heerlijk :D ) dat zich moeilijk kan voorstellen: nl dat een ontevredenheid zo hevig kan worden dat het je geluk in de weg staat.

En dan snap ik best dat iemand dan wat laat veranderen. Of het het lichaam is dmv cosmetische ingreep of de geest dmv psycholoog.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:28

Uhm.. Mijn ogen laseren. Liposuctie.. Verder weet ik het niet echt. ontharen !

WinSel

Nee ik zou het zeker niet doen, ik ben niet perfect en er zijn ook wel dingen wat ik graag anders had gezien, maar dit is wie ik ben

Donkerblauw

Als ik geld teveel zou hebben, zou ik er toch een cupmaat erbij willen hebben (heb nu een kleine B). Zou het puur voor mijzelf doen; dan krijg ik in ieder geval een wat vrouwelijker figuur en het staat gewoon wat mooier in bepaalde kleding en op 't strand.

ambre

O ja hoor!
Tanden bleken,wenkbrauw lift(maar dat kan ook met botox),een rimpel vullen,alles definitief ontharen en als het nodig is rimpels behandelen met de nieuwe laser techniek!
Snijden liever niet en vullen ook niet.

Sieltjuh

arabianwoman schreef:
Ik zou mijn gebit wel willen laten herstellen ,een brug en kronen en wat er nog meer aangedaan kan worden,wat ik in mijn hoofd heb ..

Maar dat is toch ook medisch? Het wordt weliswaar niet (helemaal?) vergoed, maar uiteindelijk draait het om de gezondheid van je gebit.

sporten

paardenfreak schreef:
nee.. ik laat echt niet snijden in een gezond lichaam.

ik ben tevreden met me zelf.

als anderen dat niet zijn kijken ze maar de andere kant op. daar kan ik echt niet wakker van liggen.

Denk er precies zo ook over

:n nooit van me leven dat ik iets zou veranderen aan mij lichaam
Laatst bijgewerkt door sporten op 25-10-11 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:29

Ik zou denk ik tanden iets witter laten maken, vind dat altijd zo mooi... Ook niet al te gek, is niet echt heel goed voor je glazuur ofzo begreep ik := Verder miss zo'n huid-laser-whatever (om je gezicht gladder te maken, heb altijd wat last van puistjes, zou best een perzikhuidje willen :D ). Maar echt snijwerk.. Nah, ben tevreden met mezelf :D
Kan me wel heel goed voorstellen dat het voor sommigen echt belangrijk kan zijn. Als je neus je nou altijd in de weg zit of je bent écht niet happy met je oogleden, waarom niet? :) Mits je het maar doet voor jezelf en niet voor een ander (sommigen maken echt complete barbiepoppen van zichzelf) is t prima toch? :)

verootjoo

Focussed schreef:
verootjoo schreef:

Maar "gewoon tevreden zijn met wat je hebt" is gemakkelijker gezegd dan gedaan. En ik denk dat iemand die helemaal tevreden is met zichzelf (waar ik bijv. jaloers op kan zijn hoor, lijkt me heerlijk :D ) dat zich moeilijk kan voorstellen: nl dat een ontevredenheid zo hevig kan worden dat het je geluk in de weg staat.

En dan snap ik best dat iemand dan wat laat veranderen. Of het het lichaam is dmv cosmetische ingreep of de geest dmv psycholoog.

En waar eindigt het dan? Want als je je perfecte borsten hebt zie je wel weer iets anders wat je niet aanstaat. Blijf je bezig. Tevredenheid leidt imo tot geluk. Volgens mij kun je beter investeren in een psycholoog dan in plastische chirurgie.

Dioxide

Lipo van de bulten op de zijkanten van mijn benen. Zijn aardig extreem (2/3 broekmaten groter, terwijl hij letterlijk afzakt dan) en helaas is het een familiekwaal. Sport en eet gezond, kan 80kg zowel binnen als buitenbenen wegduwen maar ze blijven er zitten..

Zit er nog steeds aan te denken om eens met de HA er over te gaan praten :\

zigranta

arabianwoman schreef:

Hier ook, zou alles laten trekken en er een mooi kunstgebit op implantaten voor terug willen hebben.

HorseTopShop

Ik zou 1 ding heel graag willen, maar die staat er niet bij.
Ik zou graag wat groter willen zijn. Nu weet ik dat ze je benen langer kunnen maken (geloof max. 2 cm) d.m.v. het breken van je botten en weer aan laten groeien op een bepaalde manier. Maar dat is ook maar 2 cm.

Maar daar zou ik voor kiezen.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:30

Ik zou ook m'n bikinilijn, oksels en benen laten laseren en m'n tanden laten doen, maar dat zijn niet echt ingrepen. En dan als ik oud word en alles gaat hangen daar misschien wat aan laten doen.

Er zijn echt ontzettend veel mensen die mooier zijn geworden na plastische chirurgie, maar ook veel mensen bij wie het mislukt is of die verslaafd raakten. Het lijkt mij iig heel eng om aan je lichaam te laten sleutelen, straks gaat het wel fout :+