Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Maar zelf heb je er echt helemaal niets aan om jezelf in een bepaald hokje te gaan zien!
..
. Dan zou ik even goed moeten googelen hoe en waar etc!
. En dat heb ik al heel vaak gedaan, maar ik wil het wel graag omdat ik denk dat ik er beter van word. En zo niet heb ik het iig geprobeerd om mijn leven iets makkelijker te maken voor mezelf.
love_shyboy schreef:Ik herken mezelf héél erg in jou verhaal/uitleg, het heel moeilijk hebben met tegenslagen/plannen die worden veranderd, álles moet perfect, 'goed' bestaat niet, of verkeerd, of perfect. Liever in een hoekje andere mensen 'observeren' ipv deelnemen aan een gesprek, en je daardoor 'kwetsbaar' opstellen.
En ik heb uiteindelijk het 'stikkertje' Autisme gekregen, en al die dingen bij elkaar van mij, vallen daar allemaal onder, en tegenwoordig gaat alles ZOVEEL beter. Ik heb een 'speciale' psychologe nu, die weet hoe ze met autisten om moet gaan, want het is nog een héél verschil om een serieus diep liggend gesprek te voeren met iemand zónder autisme, of met autisme. Misschien kan je een keer informeren voor een gesprek ergens bij een instelling waar ze die testen doen?
.
) De enige toegevoegde waarde is dat je dan wel medicijnen kunt proberen die misschien kunnen helpen.