inmiddels heb ik voor de 5e keer dit jaar mijn keel ontstoken, waarvan mijn huisarts ook zegt dat de amandelen dus ontstoken zijn...
heel vervelend want die zijn dus waarschijnlijk weer terug gegroeid. toen ik 2 jaar was zijn ze namelijk al geknipt, zoiets moet mij weer overkomen..
komt zelden voor, en kan het nauwelijks geloven.. maar waarschijnlijk is er een klein stukje blijven zitten toen..
laatste paar keer kreeg ik er ook voorhoofdsholte en kaakholte ontsteking bij.. ik kon vrij weinig, maar ging gewoon naar school en alles.
antibiotica gehad, die toen wel aardig werkte. behalve de vorige keer, de keelontsteking verdween, voorhoofdsholte ontsteking niet.
in de zomervakantie weer keelpijn maar had écht even geen zin om naar de huisarts te gaan, gewoon neusspray gebruikt zodat dat in ieder geval helemaal open was.
na een aantal dagen werd de keelpijn ook minder! 1,5 week terug (vrijdag 14 oktober) had ik weer zulke erge keelpijn en hoofdpijn dat ik maar weer richting HA gegaan ben.
antibiotica gekregen, sloeg niet aan, afgelopen donderdag weer terug geweest, voelde me echt niet goed, bij mijn oude huisarts (hij gaat met pensioen dus werk nog maar half),
die mij vertelde dat ik weer mn amandelen ontstoken had, en hij vond het apart dat de AB niet aansloeg. dus een nieuwe, iets zwaardere, breder werkende kuur gekregen.
Als het maandag nog niet beter is, weer terug komen, en waarschijnlijk bloed laten prikken dan (op pfeiffer). Ook heeft hij een brief naar de KNO-arts gestuurd.
Nou had ik gister zoveel pijn, dat ik zelf nog eens een keer in mijn keel ben gaan kijken, en het is echt heel erg rood, nu kan ik vanochtend niet eens meer mijn tong uitsteken,
omdat dat zoveel pijn doet.. dus vanmiddag om half 4 weer naar de huisarts..
er zijn hier een hele hoop mensen met ervaring bij het knippen van de keelamandelen,
doet het echt zoveel pijn als ik overal lees? en zijn er mensen die dit herkennen? dat de AB niet aan slaat? en dat de amandelen terug gegroeid zijn?
ben op zoek naar meer ervaringen hiermee.. lig inmiddels al 1,5 week echt plat op de bank, en kan echt niks..
sorry als het heel wazig is opgeschreven