Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar goed, ik kijk even aan hoe het morgen is en dan kijk ik even hoe of wat. Ik wilde sowieso dinsdag naar de verzorger van de club gaan, die heeft veel ervaring met allerlei voetbalblessures. Ben hem nu iig nog aan het koelen en duik zo mijn bedje in. Op een been rondhupsen is best zwaar.
) dus lekker smeren als je het prettig vindt. Als je iets zoekt tegen de pijn kun je koelen met ijs, maar persoonlijk ben ik meer voor warmte 
Haagsemeid schreef:Fred_Kroket schreef:Koelen en spiroflor helpt in principe niet.
Koelen helpt zeker wel, in ieder geval tegen de pijn. Paar keer per dag zo'n 20 minuten.
Mocht je nou nog langer last hebben dan toch even langs de fysio. Artsen zien ook niet altijd alles.
capopjekop schreef:Ben vanochtend even naar de huisarts geweest. Waarschijnlijk niet gescheurd (gelukkig!) maar wel de buitenste knieband flink verrekt. Vandaag hele dag met been omhoog en koelen en de komende 2 weken rustig aan doen. Heb al krukken gefixt, dus komt vast goed. Als de zwelling en de pijn weg is langs de verzorger van de club om te zien wat hij ervan vindt.
Fred_Kroket schreef:capopjekop schreef:Ben vanochtend even naar de huisarts geweest. Waarschijnlijk niet gescheurd (gelukkig!) maar wel de buitenste knieband flink verrekt. Vandaag hele dag met been omhoog en koelen en de komende 2 weken rustig aan doen. Heb al krukken gefixt, dus komt vast goed. Als de zwelling en de pijn weg is langs de verzorger van de club om te zien wat hij ervan vindt.
Ik zou toch even langs een fysiotherapeut gaan, is de verzorger van de club iemand met medische kennis? Misschien kun je wat eerder langsgaan!
Sterkte!!
Zal dat even navragen. Maar daar wil ik even mee wachten tot de zwelling weg is.