Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thats_Me schreef:Ligt er aan hoe je verzekerd bent. Voor veel verzekeringen hoef je niet eerst langs de huisarts maar sommige verzekeringen vergoeden alleen maar met een verwijsbrief. Dus even naar je verzekering bellen of op internet de polis bekijken. Als je niet eerst langs de huisarts hoeft zou ik eerst naar een fysio gaan. Die kan dan kijken wat er mis is als hij het niet vertrouwt kom je dan alsnog bij de huisarts terecht.
liekevb schreef:Fred_Kroket schreef:Je kunt naar de fysiotherapeut zonder verwijzing in van de huisarts. Weet je waardoor het is gekomen waar je nu last van hebt?
Nee eigenlijk niet echt een idee....
Maar het is echt me hele rug, als ik me armen beweeg trekt het zelfs al helemaal door.
liekevb schreef:Hallo, ik gebruik geen pijnstilling,
Ben vandaag even na de dokter gegaan en het zit van midden mijn rug tot in mijn nek muurvast zei ze.
(ze maakte zelfs het grapje, je moet ook geen beton in je rug storten)
Meteen doorgestuurd naar praktijk voor manuele-fysio therapie.. en moest zeggen dat het best wel een beetje haast had,
Zo gezegd zo gedaan en heb woensdag al een afspraak.
Dank je wel voor alle reacties
hotchocolat schreef:De laatste keer was ik bij de ha hiervoor. Zijn advies, eerst foto's maken en dan kijken wat de beste behandeling is.

heb ontzettend veel pijn gehad tijdens de behandelingen.
Nu ben ik klaar en ga ik onder begeleiding van een andere fysio sporten en zorgen dat die spieren sterk worden en los blijven. Vanavond de eerste keer. 
Scum schreef:Ik zou ook naar de fysio gaan. Huisartsen kunnen niet zoveel zien, en meestal wordt je naar huis gestuurd met de melding dat het vanzelf over gaat.
Een fysio ziet sneller of het aan je spieren ligt of ergens anders aan.