white ink tattoo

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adin

Berichten: 2388
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: Vlakbij Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:37

Sammyy schreef:
Hm, wat ik op internet zie van White Ink Tattoo trekt me dat niet zo eigenlijk :n


ik heb idd net ook even gegoogled en de afbeeldingen bekijken, zitten ook een hele boel heel erg lelijke tattoo's tussen. Voor mij is het risico te groot, je weet niet of het wel mooi wordt en blijft.
Nee bij nader inzien kies ik toch liever een zwarte.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:40

Da's een tattoo met gewone zwarte inkt ;)
Ik dacht dat het echt met grijs was gedaan 8-)

Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:41

Sammyy schreef:
Jeetje, dat scarification :oo Lijkt me dood eng hihi. Wel hele kunstwerken zitten er tussen hoor!

Ik ga ook eens op white ink tattoo's zoeken :)

Ik vind de meeste echt geen gezicht, enkele pakken mooi uit.

http://freshpics.blogspot.com/2008/04/s ... ttoos.html (let op, zitten wel wat smerige plaatjes tussen). Dat katje vind ik wel cool.

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 20:41

tjee.. zoveel reacties al :oo haha..

scarfication? *googled*

is dat gewoon litekens maken zeg maar .. zonder inkt?

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:41

LisaaBloem schreef:
Dat is toch een gewone tattoo? Zonder kleur dan.

klopt, ik zei dat mijn zus een tattoo heeft met een grijze kleur :)

Captain

Berichten: 21395
Geregistreerd: 15-10-08

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:43

Scarification is ook verboden in Nederland, in andere landen gebeurt het gelukkig met verdoving!!

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 20:44

Knoffer schreef:
Sammyy schreef:
Jeetje, dat scarification :oo Lijkt me dood eng hihi. Wel hele kunstwerken zitten er tussen hoor!

Ik ga ook eens op white ink tattoo's zoeken :)

Ik vind de meeste echt geen gezicht, enkele pakken mooi uit.

http://freshpics.blogspot.com/2008/04/s ... ttoos.html (let op, zitten wel wat smerige plaatjes tussen). Dat katje vind ik wel cool.


holy crap !! :oo pijnlijk!!
word wel gaaf daarna.. ik zou dit onder gehele narcose laten doen :')

Adin

Berichten: 2388
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: Vlakbij Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:45

Ik vind het behoorlijk ziek de scarification. Hele lappen vel er af schrapen, wat mij betreft heb je ze dan niet op een rijtje of je bent flink masochistisch.

Sodeletuut

Berichten: 21308
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:51

Knoffer schreef:
Sammyy schreef:
Jeetje, dat scarification :oo Lijkt me dood eng hihi. Wel hele kunstwerken zitten er tussen hoor!

Ik ga ook eens op white ink tattoo's zoeken :)

Ik vind de meeste echt geen gezicht, enkele pakken mooi uit.

http://freshpics.blogspot.com/2008/04/s ... ttoos.html (let op, zitten wel wat smerige plaatjes tussen). Dat katje vind ik wel cool.

Ieh hoe gestoord!! :oo

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:57

Jullie vinden het gestoord en ziek maar in de bodymodification wereld is dit normaal. Het maakt je dus niet perse "ziek" als je dit wilt. Er zijn mensen die het mooi vinden, net zoals mensen die hun wimpers laten verlengen of permanente make up laten zetten.

Ik weet dat er bij mij uiteindelijk ook nog een stuk komt in scarification, alleen wanneer weet ik nog niet.

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:01

Het lijkt me wel pijnlijk!

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 21:03

ik vind het ook heel gaaf.. :j maar dan zou ik niet zo'n groot stuk laten doen .. gewoon 10 bij 10 cm oid.. :) maar hier in nederland is het verboden las ik?

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 21:03

Snoevie schreef:
Het lijkt me wel pijnlijk!


vragen om een verdoving :P

Captain

Berichten: 21395
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:04

Jep.. Ik vind het ook wel heel erg mooi.. Maar denk (als het uberhaupt zou mogen) ik het toch niet durf. :')
Overigens gebeurt dit met een verdoving. :)

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:08

vroli1 schreef:
ik vind het ook heel gaaf.. :j maar dan zou ik niet zo'n groot stuk laten doen .. gewoon 10 bij 10 cm oid.. :) maar hier in nederland is het verboden las ik?


Het is een "Grey-area", er zijn nog niet echte regels voor. Het is dus niet echt verboden maar de regels zijn er niet duidelijk over.
In Amerika wordt dit met verdoving gedaan, tegen de zwelling en je kan dan ook beter werken maar hier in NL mag dit officieel ook niet en zou een bodymodification artist nooit zeggen dat het gedaan wordt met verdoving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:09

Scarification verboden in nederland? Waar ik mn piercing wil laten zetten doen ze het gewoon hoor... En daar brandmerken ze ook...

Edit: zo'n white ink tattoo zou ik nooit willen laten zetten, k vind het te onopvallend :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-10-11 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

00peetje00
Berichten: 2326
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:10

Wel gaaf zeg zo,n white ink tattoo.

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 21:11

oh en waar is dat als ik vragen mag?? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:12

ik stuur wel even pb

Captain

Berichten: 21395
Geregistreerd: 15-10-08

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:21

Oh op de ene site staat dat het verboden is, op de andere site dat het wel mag... Vreemd. :')
Dan heb ik niks gezegd. :D

RubyRed

Berichten: 2421
Geregistreerd: 05-07-10
Woonplaats: Rosmalen

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:24

Ieks, lijkt me echt akelig!! Die foto's.. :S

Knoffer

Berichten: 4109
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:25

Myryana schreef:
Jullie vinden het gestoord en ziek maar in de bodymodification wereld is dit normaal. Het maakt je dus niet perse "ziek" als je dit wilt. Er zijn mensen die het mooi vinden, net zoals mensen die hun wimpers laten verlengen of permanente make up laten zetten.

Ik weet dat er bij mij uiteindelijk ook nog een stuk komt in scarification, alleen wanneer weet ik nog niet.

Tja, in Afrika is/was het ook normaal. Ik ben het met je eens dat iedereen het lekker zelf moet weten en moet doen wat hij/zij mooi vindt, maar in de body modification gaat het soms wel heel ver. Vergaande verminking; en dan vind ik de vraag wat is het dat mensen zo daartoe drijft wel interessant. Bizar toch, je zou zeggen dat je van nature je lichaam zo gaaf mogelijk wil houden. (Een gewone tattoo en simpele piercings zijn dan niet zo ingrijpend.) Vanuit Afrikaanse rituelen kun je het nog verklaren, dat je tegen pijn kan, een goede jager/leider/krijger/whatever bent...maar in de 'moderne' wereld..


eefj33 schreef:
Edit: zo'n white ink tattoo zou ik nooit willen laten zetten, k vind het te onopvallend :o

Ah dat vind ik juist zo mooi eraan, lekker subtiel.

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Re: white ink tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 21:32

idd.. dat is juist het mooie achter een wit inkt tattoo :) lkkr subtiel daar ben ik het mee eens.. ik vind die gekleurden ook zo gaaf maar zou dan echt niet weten wat en hoe ik het wil.. en ik ben ook zo'n persoon dat ik er later spijt van ga krijgen.. en met een wit inkt tattoo.. tja.. die zijn toch niet zo opvallend :')

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:35

ik vind het scarification wel wat ziek hoor.. Dit is toch geen art meer, maar pure verminking van je eigen lichaam? (ja tattoo en piercing misschien ook wel) Buiten of het pijnlijk is, lijkt me de kans op infecties wel erg groot om zo een open wonden zelf te maken.. En dan is het idd maar afwachten of het een mooi 'recht' litteken word, lijkt me dat het op de meeste plekken niet gelijk blijft (qua dikte) Ik vind overigens die soort bamboe wel erg gaaf eruit zien na verloop van tijd, maar lijkt me dat hier ook wel rode inkt in is gedaan?

White ink vind ik wel iets hebben, maar (voorlopig) wel bij andere ;)..

Semmerd

Berichten: 261
Geregistreerd: 14-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:07

Ja witte zullen in loop der tijd gelig worden maar zwarte blijven natuurlijk ook niet altijd zwart die worden meestal blauwig/groenig.
(praat je wel over jáááren)