Slaapwandelen, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Slaapwandelen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 16:32

Hoihoi!
Ik zit echt met een probleem ik slaap wandel al sinds ik 4 ben.
Ik kom dan vaak naar beneden en praat dan en kijk wazig en loop terug, ik heb ook een jaar geleden iets aparts gedaan,
Ik had gewoon s nachts de achter deur opengemaakt(iedereen sliep) en ik dacht dat mijn ouders bij de overburen waren dus ik in mijn pyama naar buiten op slippertjes, wou ik toch bijna bij de overburen aanbellen midden in de nacht!
Ik was nergens van bewust! en toch liep ik terug naar de achterdeur en daar stond mn moeder en die heeft me op bed gelegt, en op een of andere manier herriner ik wel altijd 's ochtends dat er 's nachts iets is gebeurt , maar wat precies weet ik nooit.
Erg lastig!
Is hier wat aan te doen?
Groetjes

Barbulet

Re: Slaapwandelen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:38

Ik deed het ook altijd :D Maar ik heb de oplossing; ik doe gewoon mijn deur heel goed dicht, of zet er iets voor zodat ik hem niet open kan doen. :+ Kan ik ook niet in mijn slaap de trap af donderen oid. :o

Ruby1995

Re: Slaapwandelen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 16:39

Nou ik loop gewoon goed zeg maar als ik slaap wandel alleen ik praat onzin en kijk nogal raar haha, mijn kamerdeur zit altijd op een soort haakje aan de buitenkant , maar die kan ik wel zelf openen, al is het de laatste tijd wel minder!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:24

Ik slaapwandel ook. Soms word ik wakker als ik iets raars aan het doen ben. Soms word ik wakker met andere kleren aan als die ik aan had toen ik ging slapen en soms heb ik lege paracetamol- of renniestrips op mijn nachtkastje liggen. :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:26

ooohhh ,mijn oudste deed dat ook altijd.
Die was zelfs een keer uit huis ontsnapt :')

een natte dweil op de grond voor je slaapkamerdeur leggen.
Als je daar met je blote voeten op gaat staan word je wakker

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:22

Ik slaapwandel ook enorm. Meestal werkt een natte dweil of een deur (extra) op slot doen niet, want daar stap ik gewoon overheen of ik maak de deur gewoon open... Mij moet je gewoon terug naar bed sturen en dan ga ik weer braaf in bed verder geslapen... Lastig is het soms wel. Dan word je weer wakker in een kast, dan weer op de badkamer, net bezig mijn laptop 'in bad' aan het doen, en dan weer in een rivier... :D :z Ach, zo heb je altijd wat te vertellen op verjaardagen! :+ :Y)