Niet leuk. Ik slik nu B vitamine en eet weer redelijk 'normaal', dus van binnenuit gaat alles wel weer beter. Hebben jullie misschien tips voor een gezondere haarbos dmv shampoo's of haarmaskertjes?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet leuk. 
Talisa schreef:Huisartsen weten er vaak niks vanaf Elanor, helaas.
Je komt er in elk geval niet zelf achter wat het hormonale/voedingsprobleem is als dat de oorzaak is. Gewoon even een afspraak maken is echt de moeite niet denk ik. Een goede huisarts die er 'niets vanaf weet', verwijst je door. Ik heb zelf in elk geval goede ervaringen met mijn huisarts w.b. dermatologie.
is toch wel gehalveerd, dus naast dat ik er al alles aan doe om van binnenuit mijn lichaam te geven wat het nodig heeft, was ik benieuwd of er dus producten zijn die mijn haar van buitenaf ook kan beschermen om niet nog een l*lliger bosje te krijgen.. De huisarts weet ervan en daar heb ik volgende week ook een date mee!

Elanor schreef:Talisa schreef:Huisartsen weten er vaak niks vanaf Elanor, helaas.
Maar het is ook zonde om ze daarom bij voorbaat af te schrijven.Je komt er in elk geval niet zelf achter wat het hormonale/voedingsprobleem is als dat de oorzaak is. Gewoon even een afspraak maken is echt de moeite niet denk ik. Een goede huisarts die er 'niets vanaf weet', verwijst je door. Ik heb zelf in elk geval goede ervaringen met mijn huisarts w.b. dermatologie.
En niet alle huisartsen verwijzen je zo gemakkelijk door.