Mn haar moest donkerrood worden maar het is KNALPAARS!!
Nu hoorde ik iets over head en shoulders dat ie de verf uit het haar haalt... moet ik het ene nacht laten zitten in handoek wikellen of whatsoever? weet iemand wat?
Ik ben echt een clown..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MelisXFeikje schreef:![]()
Mn haar moest donkerrood worden maar het is KNALPAARS!!
Nu hoorde ik iets over head en shoulders dat ie de verf uit het haar haalt... moet ik het ene nacht laten zitten in handoek wikellen of whatsoever? weet iemand wat?![]()
Ik ben echt een clown..
Daarom ga ik altijd gelijk naar de kapper hihi kleinvosje schreef:H&S helpt inderdaad het ergste eraf te halen, gewoon een flink aantal keren je haren wassen, en morgen je kapper bellen. Heb je je wel aan alle voorschriften gehouden?
Maja wat kan mn kapper ermee? ik heb nog wel een potje bruin staan , ik ben hartstikke blond maar dit was verf speciaal voor blond..

MelisXFeikje schreef:kleinvosje schreef:H&S helpt inderdaad het ergste eraf te halen, gewoon een flink aantal keren je haren wassen, en morgen je kapper bellen. Heb je je wel aan alle voorschriften gehouden?
Maja wat kan mn kapper ermee? ik heb nog wel een potje bruin staan , ik ben hartstikke blond maar dit was verf speciaal voor blond..
weet niet of er een brain wash? bij jou zit in de buurt die zijn goedkoop
Ik had zwart haar, met m'n bruine uitgroei. Ik blondeerde het en toen ging de rode verf erover heen. Resultaat: Paars met roze vlekken