Hoi, Zaterdag heb ik (als kado van mijn ouders voor mijn verjaardag) mijn wenkbrauwen laten tattooeren. Ik kreeg een zalfje mee, die ik er alleen op moest smeren als het begint te jeuken of als het begint te trekken, zo gezegd zo gedaan. Alleen nu heb ik vanaf maandag ongeveer, allemaal korstjes op mijn wenkbrauw, het word dik en het jeukt heel erg en het is warm ( foto per pb ). Ik weet niet waarvan het vandaan komt, ik heb het verzorgd zoals de vrouw die mij hielp het zei... Ik weet niet waar het vandaan komt, maar het ziet er niet uit....
Ik zat zelf aan 2 dingen te denken: Óf ik ben allergisch voor die zalf óf het komt door een wondje die in mijn wenkbrauw zat (er zat een klein wondje in mijn wenkbrauw, maar die vrouw zei dat het niet echt een probleem was, alleen dat er kleur afgestoten kon worden ).
Ik kijk het vandaag nog even aan en anders word het morgen de HA... Heeft iemand dit eerder gehad?
Ik heb zelf 6 normale tattoo's, dus weet wel wat genezen en wat ontsteken is Dit is geen genezen meer, het ziet er vies uit, rode vlekken om de wenkbrouw, het is dik en warm en er loopt vocht uit..
DeandyBoy
Geplaatst: 20-10-11 10:13
jeuken ja , maar dik en warm worden niet.
ik sta vrij vol getattoeerd en mijn man ook, en dik en rood worden hebben onze tatoos nooitgedaan.
Foto's hoeven niet denk ik. Je beschrijving is duidelijk genoeg: je lijf is niet blij met je bijgewerkte wenkbrauwen. En dat kan liggen aan de gebruikte pigmenten of aan het zalfje of een combinatie daarvan.
Contact had ik al opgenomen en heb ook de huisarts gebelt gisteren, ben daasr ook langsgeweest en die zei dast het ontstoken exceem was. Heb dus een zalfje daarvoor meegekregen.