Gisteren heb ik de hele dag last van m'n schouder/schouderblad. Toen ik 's avonds m'n bed in ging deed het liggen op alle manieren veel pijn. Toch maar geprobeerd, en na 3 uur eindelijk in slaap vallen. Om half 3 werd ik weer wakker, toen ik rechtop wilde gaan zitten wist ik dat ik snel naar de wc moest.
Ik heb daar een kwartier lang echt heeeeel erg overgeven. Daarna moest ik nog elke 10 minuten m'n bed uit om over te geven.
M'n moeder is nu op haar werk, en haar mobiel staat uit dus ik kan haar niet bereiken. Ik vroeg me af of iemand hier weet wat het is/wat ik kan doen.
Durf wel een gokje te wagen (aangezien je toch vanmiddag naar de dokter gaat) overbelasting of ontsteking in je schouder en de heersende buikgriep voor het overgeven.
Corelli
Geplaatst: 19-10-11 10:52
Of heb je zoveel pijn dat het in overgeven uitmondt? Dat kan namelijk ook Beterschap anyway, goed dat je naar de HA gaat
mbkaatje
Geplaatst: 19-10-11 12:08
Corelli schreef:
Of heb je zoveel pijn dat het in overgeven uitmondt? Dat kan namelijk ook Beterschap anyway, goed dat je naar de HA gaat
Dat kan zeker. Ik werd laatst wakker met een enorme stekende pijn in mijn bovenarm / schouder. Waarschijnlijk had ik er te lang verkeerd op gelegen. Heel voorzichtig ben ik gaan bewegen, maar ik werd ontzettend misselijk en uiteindelijk naar de wc gegaan. Eenmaal op de wc werd het zwart voor mijn ogen en ik bleef misselijk. Ik ben net zo lang blijven zitten totdat het weer ging en ik heb niet over hoeven geven, maar het scheelde niet veel.
Hij vond het vreemd, en stuurde me door naar het ziekenhuis. Ze hebben daar foto's gemaakt, en ze kwamen ermee dat ik waarschijnlijk een klein scheurtje in m'n spier heb. Vandaar ook de pijn en het overgeven.
Heb je dan een verkeerde beweging gemaakt of ben je gevallen of gestoten met je schouder? Kan toch niet uit het niets iets scheuren? Een scheurtje in je spier zien ze niet op een foto,dan moeten ze een scan maken.Op de foto zien ze alleen je botten.
Carrera97
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-11 16:33
Omdat ze op de foto niks zagen, gingen ze uit van een scheurtje in m'n spier. Ontsteking of overbelasting was het in iedergeval niet.
Vrijdag ben ik met paardrijden tegen een schot aangeklapt, dus het zou daar van kunnen komen.
Laatst bijgewerkt door Carrera97 op 19-10-11 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt