ik moet het nu even van me af schrijven want dit is gewoon niet meer leuk.
begon 14 jaar geleden er was iets mis en wat doe je dan als ziekenhuis? jup je onderzoekt maar een deel van het hart.
lig je daar 1 jaar later op de operatie kamer en blijkt dat je nog 4 afwijkingen hebt.
dit is dus fout 1.
fout 2:
ze hebben iets geraakt/achtergelaten in mijn lichaam en dit is een bult geworden.
door paardrijden is mijn hart aan het genezen en dan gebeurt je ± 3 weken geleden weer iets....
ik werd van de weg geduwd door een auto en kwam op mijn borstbeen terecht en dus direct naar de huisarts en later naar de ehbo.
daar bleek dat mijn borstbeen gebroken was en dat het 2 weken zou duren echter hebben ze me niet verteld dat het langer zou kunnen duren door ophoping van bloed doordat mijn borstbeen al eens gebroken is geweest en ze hebben mijn hart niet onderzocht ( 3 )
vandaag ben ik dus naar een ander ziekenhuis geweest ( waar ik ook geopereerd ben ) en heb daar de beste mensen gehad die direct mijn hele hart hebben nagekeken maar ik kwam voor die bult.
het zou een bloedophoping kunnen zijn, weefsel of iets heel anders.
ze weten het niet en dus heb ik besloten om het eruit te laten halen ( en hopelijk gaat dat wel goed )
en dit was dus mijn verjaardag