weer een medische fout

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

weer een medische fout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 20:22

als het hier fout staat, sorry.

ik moet het nu even van me af schrijven want dit is gewoon niet meer leuk.

begon 14 jaar geleden er was iets mis en wat doe je dan als ziekenhuis? jup je onderzoekt maar een deel van het hart.
lig je daar 1 jaar later op de operatie kamer en blijkt dat je nog 4 afwijkingen hebt.
dit is dus fout 1.

fout 2:
ze hebben iets geraakt/achtergelaten in mijn lichaam en dit is een bult geworden.

door paardrijden is mijn hart aan het genezen en dan gebeurt je ± 3 weken geleden weer iets....
ik werd van de weg geduwd door een auto en kwam op mijn borstbeen terecht en dus direct naar de huisarts en later naar de ehbo.
daar bleek dat mijn borstbeen gebroken was en dat het 2 weken zou duren echter hebben ze me niet verteld dat het langer zou kunnen duren door ophoping van bloed doordat mijn borstbeen al eens gebroken is geweest en ze hebben mijn hart niet onderzocht ( 3 )

vandaag ben ik dus naar een ander ziekenhuis geweest ( waar ik ook geopereerd ben ) en heb daar de beste mensen gehad die direct mijn hele hart hebben nagekeken maar ik kwam voor die bult.
het zou een bloedophoping kunnen zijn, weefsel of iets heel anders.
ze weten het niet en dus heb ik besloten om het eruit te laten halen ( en hopelijk gaat dat wel goed )

en dit was dus mijn verjaardag :')

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:24

Pfff...jeetje meid :(:)

Sterkte ermee :(:)

Ennuh....... GEFELICITEERD!!!!!!!!! *\o/*

Ayla

Re: weer een medische fout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:32

Jeetje, fijn ook zo op je verjaardag.. :(:)
Gefeliciteerd! maar ook sterkte! :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 20:32

dankje allemaal.

_Fleurtjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:36

Aller eerst Gefeliciteerd!

Vervelend dat er zo is gehandeld, een bokker had laatst een topic, over dat je echt op je strepen moet staan in de zorg. Erg jammer dat het nodig is.
Vind wel dat je er goed achteraan gegaan bent! Top!

Ben zelf helaas ook bekend met een medische fout, een simpele bloedverdunner zou er voor gezorgd hebben dat ik mijn moeder 11 jaar geleden niet zou zijn kwijt geraakt.

Beterschap de komende tijd! Je gaat er vast en zeker bovenop komen!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:39

Gefeliciteerd allereerst, maar wat een 'heerlijk' verjaardagscadeau al die drama! :(:)

Hoop dat het nu een laatste keer voor je zal worden die operatie, en er geen complicaties meer optreden, was het toch nog een mooi verjaardagscadeau. :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:21

sterkte.. en natuurlijk gefeliciteerd!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:49

Niet dat ik wil lastig doen maar hopelijk ben je wel zeker van je beschuldigingen die je zomaar op het internet neerschrijft.

Een bloedophoping of weefsel kan namelijk ook zomaar groeien (zeker in 14 jaar tijd), daarvoor hoeft niet direct een medische fout zijn voor gemaakt.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:53

gefeliciteerd maar zo heb je ook geen geweldige verjaardag natuurlijk
van die zorg wordt je helemaal gek tegenwoordig.
Kom je bij de dierenarts met je hond met buikpijn, oh we maken wel even een echo. Kom je in het ziekenhuis, hier eet dit maar op en ga maar naar huis wordt niets gedaan verder.
Zo ook de vriendin van mijn broer, erge buikpijn/steken. Vinden ontstekingswaarden in haar bloed maar nee hoor we kunnen niet zien wat het is ga maar naar huis en als het weer pijn gaat doen kom maar terug. Zo is ze 2x dit weekend bij de huisartsenpost geweest... lekker bezig hoor die zorg -_-.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:08

LZP -> MW

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:53

Hebben ze echt toegegeven dat het maar één deel van je hart is dat ze onderzochten, lijkt me echt enorm onwaarschijnlijk. Ik ken geen één hartonderzoek waar je zo specifiek kan kijken zonder info uit het gehele hart. Een simpele ecg geeft al info uit twaalf kijkpunten Idem met echo, rx thorax, fietsproef. Kan het niet zijn dat er gewoon tijdens de operatie meer aan het licht is gekomen. Gebeurt wel eens vaker

Verder ook met bravespot eens. En als laatste wat erg voor jou! hopelijk is je verjaardag toch leuk geworden en wens je veel succes

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 08:01

bedankt allemaal
@ lesilla ja ze hebben het toegegeven.
@ bravespot ik heb er lang over nagedacht en na mijn operatie had het al een omvang van 3.5x3.5x2 cm en is dus niet gegroeid of verminderd.