Ik ben afgelopen week op een zeer geslaagde werkweek geweest met school. Ongeveer twee weken voor deze werkweek kwam in erachter dat ik precies in de werkweek ongesteld zou worden. Prima, moeder verteld, heeft dezelfde week nog de pil voor me opgehaald. Heb al eens eerder de pil gebruikt, om menstruatie uit te stellen, maar was geen succes. Nu dus deze voorgeschreven gekregen van de dokter.
Kuur afgelopen zondag afgemaakt en nu ben ik ongesteld. Geen problemen mee, op het feit na dat ik enorme steken in m'n onderbuik heb. HA is niet bereikbaar want is met vakantie.
En nu?
byjou1983
Geplaatst: 18-10-11 09:21
Er zal toch wel een vervangende huisarts zijn? Ik zou wel ff bellen en niet mee blijven rondlopen....
Ik heb dit ook voorgeschreven gekregen vanwege een ander probleem, moest eigenlijk 10 dagen lang 3 x per dag een pilletje nemen, maar heb er maar eentje genomen 1 keer en toen was het probleem al opgelost. Het is heftig spul. Zou even bellen met je huisarts.
ik heb wel gewoon het voorschrift gevolgd. 3x daags 1 pilletje.
Sassol
Geplaatst: 18-10-11 09:33
Als het aanhoudt zou ik de DA even bellen, maar voor zover ik het hoor zijn dit gewone ongesteldheidskrampen? Die had ik ook erger de eerste keer dat ik de pil gebruikt had. Daarvoor had ik ze eigenlijk nooit.
Ik zou het dus gewoon even aankijken, maar je kan wel de DA vragen of er misschien een pil is waarbij dit minder erg is in de stopweek.
Nou, dit zijn niet 'normale' menstruatie krampen. Naar mijn weten heb ik normaal al een vrij heftige menstruatie, met last van rug en gevoelige/stekende buik.
Maar dit heb ik nog nooit gehad. Dit is toch nog een stukkie erger