Vroeger dus, hoefde ik alleen maar naar eten te wijzen en dan zat er alweer 3 kilo bij aan.
Ik was nooit echt te dik maar was altijd goed mollig. (Even een indicatie: 1.61 met 68 kg).
3 jaar geleden kwam ik weer uit Tunesië en kon opeens niet meer eten. Had er gewoon geen zin in, als ik eten zag kon ik al wel kokhalzen.
In 8 weken tijd ben ik dan ook 13 kilo afgevallen. Verschillende ziekenhuis bezoeken afgelegd maar niemand die wat kon vinden. (Gelukkig kon ik die extra kilootjes ook wel missen.
)Opeens stopte het afvallen en begon ik langzaam weer met eten. Na een tijdje at ik ook weer gewoon 'normaal'.
Al kon ik 'vroeger' 2 pizza's met gemak naar binnen werken, nu blijft het bij een halve en dan ben ik ook gewoon vol.
Nu 3 jaar later, eet ik (al zeg ik het zelf), tegen de klippen op.
Maar het gekke is dus dat ik niet meer aankom. Ik val nog eerder af dan dat ik aankom.
Ik heb zelf ook het idee dat het een beetje doorslaat, heb de laatste tijd erg last van trillende handen/benen en/of zwart voor de ogen. (Terwijl ik écht genoeg eet. ) Sla nl nooooooit chocolade en/of koekjes of iets dergelijks af.
En eet ook netjes 3x op een dag.Vorige week ben ik maar eens bij de dokter langs gegaan en die heeft me gewogen en vindt dat ik pas moet terug komen als ik onder de 50 kg weeg. ( nu 52,5 kg).
Mijn vraag is nu dan ook: Kennen meer mensen deze symptomen of hebben meer mensen zoiets vreemds meegemaakt?