Ik zou heel graag een microdermal willen laten zetten, maar ik ben altijd al gevoelig voor sieraden geweest.
Bij oorbellen ben ik niet verder gekomen dan zweerknopjes, en dan werden m'n oren zo gigantisch dik dat de oorbelletjes niet meer te zien waren.
2 jaar geldeden in september heb ik van m'n vriend een ketting van zilver gekregen, dat heeft ook maanden geduurd voor dat ik daar niet meer op reageerde (lees; helemaal bont rond om de ketting)
Afgelopen jaar ook in september, heb ik een ring van m'n vriend gekregen, ook van zilver. En die geeft nu nog steeds af, plek waar de ring zit word groen/zwart en ring word steeds dof. Dus daar reageerd m'n huid nog steeds op.
Nu mijn vraag aan julliie;
Zijn er meer mensen die ongeveer de zelfde reacties hebben gehad als ik, en hebben jullie wel een microdermal laten zetten? En hoe is dat gegaan met genezen, of is die gaan ontsteken en hoop ellende er van?
Ik zou die piercing graag op m'n borstkas willen laten zetten, ongeveer op kettinghoogte. (om het zo even uit te leggen)
Misschien dat dat wel goed gaat, omdat m'n huid ook niet meer op m'n ketting reageerd.
En nou jullie toch aan het lezen zijn, kunnen jullie ook jullie ervaringen vertellen over de pijn? voornamelijk de mensen die 'm ook op de borstkas hebben...(ik ben nog al een mietje haha
) Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik ga maandag bij de piercer informeren!
)