weg of niet weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ti_Amo

weg of niet weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 22:43

hallo iedereen die de moeite neemt die topic te lezen

ik ben een meisje van 21 jaar, ik heb 2 kinderen met mijn vriend ex of hoe je het wilt noemen

Op 19 juli ben ik bij hem weggegaan omdat ik het niet meer uit hield by hem, hij vernederde me, schold me uit, deed niks goed, moest alles voor hem doen, als er geld in huis was vond hij wiet nog belangrijker dan eten voor onszelf.

dit speelde nu al vanaf dat ik zwanger was van mijn eerste kindje iets meer als anderhalf jaar geleden.

altijd alles van hem gepikt en samen met hem naar gelderland verhuist, met de gedacht dat het daar misschien wel beter zou worden.

dat gebeurde dus niet en op 19 juli ben ik bij hem weggegaan, hij had mij buiten opgesloten en ik heb de buurman de politie laten bellen.

nu is het zo dat ik bij mijn vader was gaan wonen, en dat hij in het huis in gelderland bleef, maar al mijn spullen die ik en mijn familie voor het huis hadden gekocht die mocht ik niet komen halen alles was nu van hem zei hij maar het enigste wat hij zelf heeft betaald uit het huis is de tv.
nu wilde ik de spullen nog eerlijk verdelen dat we allebei de helft zouden krijgen maar van hem mocht ik niks en alles is van hem

oke een regeling voor de kinderen dan, was niet over te praten dus een mediator ingeschakeld, daar zou hij aan meewerken dus een afspraak gemaakt in gelderland, ik heb een auto en hij niet dus ik zou een eind rijden zodat hij niet zo ver hoefde te reizen.

daar aangekomen wilde meneer opeens niet meewerken en toen ik hem niet naar huis wilde brengen heeft hij de banden van mijn auto leeg laten lopen. weer politie gebeld en ik kon eindelijk weg. twee uur voor niks gereden en dan nog 2 uur terug.

ondertussen zat hij bij zijn zus in delft en heb ik de kinderen een paar keer eenweekend bij hem gebracht dit ging heel goed.
elke keer als ik hem zag ging hij me ompraten om mee terug te gaan want hij was afgekickt en hij veranderd nu alles.

nou elke keer sterk geweest en nee gezegd tot afgelopen zondag. Boeltje bij elkaar gepakt en terug gegaan naar gelderland.
nu ben ik hier dus en de eerste 2 dagen gingen slecht, geruzie en gescheld en gedoe, er is teveel gebeurd ik kan niet echt normaal tegen hem doen.

vandaag daarintegen ging het wel goed, maar misschien komt dat omdat ik morgen t-m maandag een weekend wegga met mijn moeder die een grafhekel heeft aan hem, en dat hij wel wil dat ik hem maandag bij zijn zus in delft kom halen waar hij nu dus naartoe is maar mijn plan was om zoiezo weer weg te gaan omdat ik niet denk dat het nog goed gaat komen dat hij niet echt veranderd is enzo, en ik heb hem dus naar het station gebracht, hij gaat naar delft en ik slaap hier thuis in gelderland en morgen ga ik naar emmen eenweekend weg. nu was het dus mijn bedoeling om maandag mijn spullen op te halen met mijn moeder en aanhanger en dan de sleutel door de brievenbus te gooien en hem te bellen op de terug weg om te vertellen dat ik het niet meer zie zitten, maar ik denk dat hij helemaal gaat flippen en dat hij boos word en denkt dat ik hem dit weekje aan het lijntje heb gehouden om die sleutel te krijgen en de spullen mee te nemen

wat moet ik doen help mij want aan de andere kant doet hij nu weer erg lief tegen mij maar ik weet niet of dat voor lange duur is.
ikkan nu nog bij mijn vader terecht als uik maandag terug kom maar dat is ook de laatste keer want hij is geen hotel waar ik in en uit kan wandelen wanneer het mij uit komt want hij stelt ook zijn huis open voor mij en de kids.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 22:53

Weggaan, volgens mij heb je dat stiekem zelf al besloten.
Iemand die nog zo sneu is dat hij banden lek steekt en jou voor niets laat rijden en niet met een mediator wil praten.. Waarom zou je jezelf *en je kinderen?* dat aandoen?
Je komt daar in huis en het is gelijk weer ruzie? dat vind ik duidelijk ;)
Sterkte/Succes!
Ik vind je trouwens ook geen meisje meer ;)

InezFlip

Re: weg of niet weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:11

Ik vind het een goed idee hoor! Je hebt recht op je eigen spullen en als je die alleen op deze manier terug kan krijgen zou ik het zeker doen! Ik zou bij hem weggaan, hij doet je alleen pijn. Ik zou ook alvast de politie informeren mocht het uit de hand lopen op de dag dat hij terug komt weet de politie al wat er aan de hand is en kunnen ze direct ingrijpen. Jammer dat er 2 kindjes zijn die hier ook te veel van mee zullen krijgen.

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 23:23

bedankt voor de reacties en ik heb hem nu die kans gegeven maar hij heeft hem niet benut heel jammer maar ja het is hard en het doet me wel pijn maar het zij zo

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:30

Jij gaat veder en vind later een vent die wel om je geeft en voor je zorgt dat moet je in je achterhoofd houden (makkelijk gezegd) sterkte!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:34

Wat een mooie kindjes heb je!! Wat een dotjes!!

Maar pak je spullen, en ga verder. Je verdient een man die je niet bedriegt en iemand die onvoorwaardelijk van je houdt. Je bent een sterke meid!!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:43

Ik zou je wel willen adviseren TS maar het is een keuze die je echt zelf moet maken. Je moet er echt 100% achter staan, om te voorkomen dat je heen en weer blijft switchen tussen welles/nietes.
Als ik je verhaal zo lees, dan is je vriend een onstabiele factor en je vader een stabiele. Hoe moeilijk ook, ik zou het wel weten...
Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Een beroerde situatie waar je in zit. Maar je klinkt sterk. Je komt er wel. Even door die hele zure appel heenbijten :(:)

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:55

Ben je getrouwd? Heb je officieel samen gewoond op papier?

Ik zou alle spullen op papier zetten en dan "delen"
Neem lekker de spullen mee en laat dat papier achter.
Misschien toch naar een advokaat, ook omdat er kindjes zijn!
Alles op papier laten zetten, dan sta je in ieder geval sterker mocht het zo zijn dat hij alles opeist.

Tja voor hem is het misschien een rotstreek om zo weg te gaan met spullen maar jij hebt er evengoed recht op, en ik vind jij hebt de kindjes, die hebben ook zo hun dingen nodig, hij als alleenstaand heeft niet zoveel nodig dan.

Geweldig dat je met je kids bij je vader terecht kunt! Verpest het niet en doe dat gewoon, totdat je je eigen huisje hebt, in het begin zal het moeilijk zijn, maar eenmaal alles achter de rug zul je weer kunnen ademen.
Ach en wat zijn spullen, die heb je zo weer bij elkaar over een tijd.

Moeilijk om te zeggen ik geef hem een kans.......
Gevoel kun je eenmaal niet uitschakelen dan was alles makkelijker hihi.
Ik denk dat je nu beter voor jezelf en kids kunt kiezen, zorg voor een eigen woning en tegen die tijd, wie weet komt het ergens nog goed, maar laat het ook van hem afhangen, hij moet laten zien dat hij veranderd is, zelf komen, zelf de kids halen en moeite doen!

Sterkte!

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 09:06

wat vervelend zeg! en zeker met 2 kleine hummels.

als je samen hebt gewoond (of je nu wel of niet een samenwoningscontract hebt of niet) zijn de spullen automatisch van jullie allebei, maakt niet uit wie ze gekocht heeft.
je woont samen en ben samen in het delen van alle kosten, dus als de ene bv een bank koopt zorgt de ander voor eten die maand (ik noem maar een voorbeeld)
dus de spullen delen lijkt me hier de beste optie, en dan heeft hij ook niet iets om hiermee naar de politie te kunnen, want jij staat dan in je recht (tenzij je op papier hebt staan wat van jou is en wat van hem, maar dat zal je denk ik niet hebben)

sowieso de politie inlichten, dan zijn ze op de hoogte voor het geval hij later rare acties gaat uithalen met jou of je eigendommen.

fijn om te horen dat je in ieder geval wel bij je vader terecht kan voorlopig, ik zou die optie zeker aannemen en daar even tot rust komen met je kids en dan op zoek gaan naar een nieuw stekkie zodat je opnieuw kunt beginnen.

heel veel sterkte!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 09:24

Ik sluit mij aan bij GroteVogel...

Inpakken en wegwezen.... Zijn meer mannen, die jou wel met open armen ontvangen en je alle liefde kunnen geven.

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 17:57

bedankt voor jullie reacties, ik heb wat spullen van de kids gepakt, mijn laptop e.d. en zit nu bij mijn vader
ik mag a.s. donderdag urgentie aan gaan vragen maar dat wordt ook nog een hele opgave! zeker omdat ik nu bij mijn vader woon/sta ingeschreven, het is alleen geen ideale situatie want wij zitten met zijn 3en in een kleine kamer, 2 campingbedjes en een stretcher tegen elkaar, past net.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:03

Je bent meer waard! Dat hij dast niet inziet is zijn probleem.
Kies voor jezelf en je kids, opgroeien met ruzie om je heen is niet goed.
Sterkte!