Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dus je zenuw komt dan ook niet bloot te liggen, omdat ze je flapje tandvlees wat over de kies heen lag weer netjes dichtmaken.
.
Nagano schreef:dat probleem had ik ook een te kleine mond door mijn verstandskiezen ging mijn hele gebit naar zijn grootje
omdat ik heel bang ben voor de tandarts heb ik het geluk gehad dat ze alle 4 onder gehele narcose zijn verwijderd was hier dus heel blij mee dus kan je ook helaas niet laten weten hoe het was veel succes

beaniej schreef:Ik ben er net van terug, zit nu met een verlamde bek. Heb trillend in de stoel gelegen omdat ik het zo eng vond. Ik zou als ik jou was juist geen ervaringen van andere zoeken, het is voor ieder anders.
Dan kan ik een beetje horen wat ik kan verwachten en vaak word ik daardoor minder gestrest.
alleen ik had er een onsteking inzitten en toen ik terug ging naar een andere kaakchirurg moest ik niet zo piepen.. na 8 weken toch maar naar mijn eigen tandarts en kaakchirurg, kuurtje antibiotica en klaar. Ik moet over 2 weken mijn andere 2 kiezen laten trekken en ik ben lang zo bang niet meer voor de ingreep zelf, als je zegt dat je bang bent word alles heel rustig uitgelegt is mijn ervaring
ik had ze ook liever onder nacose weg willen laten halen, maar toen de beste man erover begon was ik toch liever bij

Dat lucht al op haha.