Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mariettek schreef:Als je een afspraak hebt op maandag, kun je het misschien volhouden door hem tot dan in een mitella te dragen. Die kun je makkelijk zelf knopen. Anders even langs een andere huisarts of de spoedkliniek van het ziekenhuis? Iedere arts kan het wel eens fout hebben. Mijn gebroken been is ook 3 weken lang ontkent
nathalie_v schreef:Als je dan naar een andere huisarts wil, ga dan alsjeblieft niet naar de HAP (huis artsenpost voor 's avonds) zo komen er langere wachttijden, en daar zitten die mensen ook niet voor
klinkt me niet als een heel fijne huisarts.. misschien is het mogelijk om een nieuwe te zoeken?
aerdenhout1 schreef:Ziet er inderdaad niet best en vooral heel pijnlijk uit!
Kan je niet gewoon naar je huisarts en het laten zien? Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog zegt... valt wel mee en wacht maar tot maandag!
Als je er zo veel pijn aan hebt dat je er zelfs misselijk van word, dan worden het hele lange dagen tot maandag.
nynke55 schreef:Ik zou toch even terug gaan naar de huisarts, beetje flauwekul van die man om je zo lang met pijn te laten lopen, een foto is toch zo gemaakt?
chocobroodje schreef:Vooral niet toch gaan bewegen. Daar ga je het verder mee beschadigen, of er nou een foto gemaakt wordt vandaag of niet. Verder zou ik hem goed hoog houden en koelen met een icepack. Leg er een kussen onder en neem een paracetamol, je mag er sowieso 6 per dag, dus 3x 2 stuks zou verlichting moeten brengen. En idd je moeder even laten bellen met de poli, dat wil wel eens helpen
it_is_me schreef:Kan je de boel niet iets wat overdrijven? Dus de huisarts bellen en zeggen dat je echt niet tot maandag kunt wachten en dat je er werkelijk ziek en beroerd van bent.
En ik ben er ook werkelijk beroerd van.. ik raak gewoon duizelig van de pijn. Saaams schreef:chocobroodje schreef:Vooral niet toch gaan bewegen. Daar ga je het verder mee beschadigen, of er nou een foto gemaakt wordt vandaag of niet. Verder zou ik hem goed hoog houden en koelen met een icepack. Leg er een kussen onder en neem een paracetamol, je mag er sowieso 6 per dag, dus 3x 2 stuks zou verlichting moeten brengen. En idd je moeder even laten bellen met de poli, dat wil wel eens helpen
Klopt, maar ik heb ook gewoon school. Dan is stil houden er niet bij, mijn studie gaat door en ik wil niet een grote achterstand doordat ik niks kan. Paracetamols neem ik al, en ook imbrufenpoeder. Icepacks hebben er gister al de hele dag opgelegen, maar dat kan straks ook nog even.
IIG, bedankt.
__Marije__ schreef:Dit snap ik alleen niet goed. Want stel er wordt nu een foto gemaakt, en het blijkt toch gebroken en je moet in het gips, dan kun je toch ook niets? Dan zit je toch ook met je opleiding? Dan kun je nu toch net zo goed een mitella dragen om de pijn wat te verzachten of niet?
.