hoi,
Gisteren, eindelijk na één jaar en 10 maanden, mocht mijn beugel er uit.
Maar een half uurtje later thuis kreeg ik ineens pijn aan het tandvlees boven mijn rechterhoektand. Ik heb toen gekeken en ik kon daar nergens een gaatje of iets vinden wat die pijn kon veroorzaken. 's Avonds met tandenpoetsen deed het boven mijn tandvlees ongelofelijk pijn. Er was verder niks te zien geen zwelling ofzo. Ik heb wel gewoon doorgepoetst tot ik zeker wist dat het schoon was.
Toen vanochtend wil ik mijn tandenpoetsen en bij dat tandvlees werd het echt even zwart voor mn ogen, het deed zo'n pijn! Weer heb ik gewoon doorgepoetst tot ik weer zeker wist dat het schoon was maar ik wou bijna stoppen het deed zon pijn maar nog steeds was er niks te zien en de tand doet nog steeds nergens pijn alleen het tandvlees.
Toen ik uit school kwam ging ik kijken en is het toch iets roder dan de rest.Als ik er met mijn tong langsga voel ik ook niks en ik heb er verder ook geen last van alleen als ik tanden poets.
Maandag moet ik voor controle naar de tandarts dus een afspraak is er sowieso alleen heeft iemand misschien een idee wat het is, hetzelfde gehad of iets om de pijn te verminderen of de ontsteking (ik denk dat dat het is) tegen te gaan?
groetjes Laura