Nu weet ik wel hoe het komt, want hiervoor werkte ik fulltime waarbij ik de hele dag liep, dus dat scheelt al enorm.. En we hebben een kantine op school met heleeee lekkere dingen
Maar toen ik er achter kwam dat ik 4 kilo was aangekomen, ben ik gelijk gestopt met die lekkere dingen.. En op de gezonde toer gegaan..
Maar het wil maar niet lukken.. En ik ben het toch al sinds juni aan het proberen.. Ik kom eerder aan dan dat ik afval..
Nu heb ik toch echt niet een extreem eet patroon volgens mij..
Ik begin de dag met iets van Kellogs K met magere joghurt, of babypapje
(Maar niet vaak ivm callorien)tussen de middag zit ik de laatste tijd toch best vaak achter het fruit met een bakje magere vruchtenjoghurt o.i.d
tussendoor iets van sultana of liga
avondeten ook meestal gezond
alleen in de avond wil ik nog wel eens wat eten.. en dat vind ik zo moeilijk te laten staan.. maar miss moet ik dit toch maar doen dan.. (chocola, snoep)
bewegen zit er verder niet echt in.. ik heb echt een super druk en hectische week elke keer.. ga tussen 8 en 9 in de ochtend weg en ben er niet eerder weer dan 7 uur in de avond.. en dan kan ik gelijk achter mn huiswerk aan of mn eigen huisje/katten en tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben is het tijd voor bed
dus heeft iemand tips voor mij? om toch wat af te vallen.. mijn bmi is toch echt wel iets te hoog nu.. en wil gewoon die 4 kilo eraf.. als het kan voor de kerst?
trouwens ik drink bijna nooit cola o.i.d. meestal iets van wicki of vruchtensapje. (water krijg ik echt niet weg overdag...)

dan is het makkelijker tips geven
En je middageten vervangen voor een liga, sultana en zakje smoeltjes? Allemaal suiker idd, kun je misschien zelfs nog beter 4 boterhammen als lunch eten. Zorg gewoon dat je goed eet, te weinig op een dag is ook niet nodig. Liever gewoon andere dingen dan tussendoortjes kiezen.
1 week koolhydraat-en vetvrij eten verricht wonderen