Maakt dit uit? Hoe doen jullie dit met online bestellen?
Heb nu de daglenzen van Johnson Johnson Day Acuvue en die waren prima. Deze waren via de opticien gekocht voor €50,- en die hierboven scheelt gewoon de helft!
Heb wel een beetje rond zitten zoeken maar kom er echt niet uit. Iemand ervaring?
Diameter is dacht ik alleen van belang bij een bril, volgens mij betekend hoe breed het glas is. En radius staat volgens mij voor de bolling van je oog, dus van belang voor het aansluiten van de lens. Pin me er niet op vast, ik kan mij ook heel goed vergissen. Dat is wat mij nog bij staat van mijn laatste opticien bezoek. Anyway ik bestel altijd lezen op www.lensway.nl daar kan je de radius zelf instellen.
Maris89
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-11 21:01
Ik weet wel wat het is. Radius heeft idd met de bolling te maken en diameter spreekt voor zich lijkt mij. Ik vroeg me alleen af of er Bokkers zijn die ervaring hebben dat het bij een internet bestelling iets afwijkt.
Bij Lensway is het net zo duur als mijn eigen opticien en daar klopt de radius ook niet van dit merk.
Anyway, ik heb het proefpakketje besteld van Focus Dailies voor 10 euro. Dus ben benieuwd!
Depende
Geplaatst: 10-10-11 21:30
Hopelijk bevallen die, die je nu besteld hebt.
Ik dacht dat je het niet wist, want diameter maakt dan dus weinig uit bij het bestellen van lezen. Apart dat je die niet anders kan instellen dan, bij de mijne kan dat wel maar dat zijn ook maand lezen en geen dag misschien maakt dat verschil. Bij mij scheelt lensway al enorm veel met mijn opticien, er blijft nog maar een 3e van de prijs over. Als jouw site dan nog goedkoper is ga ik daar nu ook maar eens kijken
Lensway waren met deze lenzen net zo duur. Diameter maakt zeker wel uit met lenzen, heeft niks met glazen te maken. Het staat ook op mijn briefje van de Eye Wish .