Extensions of matten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JodieR

Extensions of matten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 21:51

Hallo bokkers,

Ben nu langzaam mijn haar aan het laten groeien, maar heb erg dun haar vanmijzelf. Nu zat er ik er aan te denken om extensions of matten in mijn haar te laten doen.
Maar wat is nou beter? Wat werkt fijner? Of raden jullie het helemaal af.

Hoeveeel centimeter moet het zijn voordat je extensions of matten in je haar kan?

Groetjes Jodie.

InekeH87

Re: Extensions of matten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:47

Ik heb altijd gehoord dat je van extensions juist nog dunner haar krijgt. Het is een paar maanden heel mooi, maar als het eruit valt neemt het vaak hele plukken haar mee.
Wat het beste werkt is heel voorzichtig doen met je haar. Niet los laten hangen, maar in een knot of vlecht. Als je gaat slapen doe het dan ook altijd in een vlecht. Niet teveel kammen en als je kamt niet de borstel erdoorheen raggen. Niet te vaak wisselen van shampoos, dat tast namelijk je hoofdhuid aan doordat de bacteriën daar iedere keer een opdonder krijgen van een nieuwe shampoo met andere ingrediënten.

Odysseus

Re: Extensions of matten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:51

[MW] Haarextensions deel 3

Je haar moet meestal ca 10 cm zijn. Dit zal sowieso zo zijn voor de matten, voor losse extensions hanteren sommige kappers 5 cm.

Je kunt ook kijken voor niet-vaste extensions, zoals flip-in en clip-in. Clip in is een mat met clipjes eraan die je in het haar clipt. Deze bestaat van 1 mat , tot een set van 9 met verschillende groottes. Net wat je zelf fijn vindt. Flip-in is er in 1 mat.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:56

Focussed schreef:
[MW] Haarextensions deel 3

Je haar moet meestal ca 10 cm zijn. Dit zal sowieso zo zijn voor de matten, voor losse extensions hanteren sommige kappers 5 cm.

Je kunt ook kijken voor niet-vaste extensions, zoals flip-in en clip-in. Clip in is een mat met clipjes eraan die je in het haar clipt. Deze bestaat van 1 mat , tot een set van 9 met verschillende groottes. Net wat je zelf fijn vindt. Flip-in is er in 1 mat.

Daarom hier een slotje.