Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha... 

druk, massaal en commercieel zijn de woorden die deze wellness typeren..zo geven ze bijvoorbeeld ook allerlei "yoga achtige" lessen die niks met yoga te maken en daar krijg ik persoonlijk al de kriebels van..vind ze niet authentiek, maar commercieel..
mooi, hygienisch, ruim opgezet, gewoon top! Vind ook dat je in deze 2 sauna's de echte sauna mensen tegen komt en in de zwaluwhoeve is het meer "dagjespubliek" dat ook eens naar de sauna wil.. Mijn ervaring is dat dit soort mensen minder van de "sauna etiquette" weet en dus meer naar je kijkt en bijv. Niet stil is in de sauna
Veel te druk, hoezo lekker ontspannen als je moet wachten voor de sauna en iedereen bept lekker door in de sauna 
Corelli schreef:Ik kan niet anders dan meegaan met bovenstaande reacties : ik vind het niks waarddruk, massaal en commercieel zijn de woorden die deze wellness typeren..zo geven ze bijvoorbeeld ook allerlei "yoga achtige" lessen die niks met yoga te maken en daar krijg ik persoonlijk al de kriebels van..vind ze niet authentiek, maar commercieel..
Ik kan je de veluwse bron aanraden en inderdaad thermen bussloo, daar ben ik zelf vaste klantmooi, hygienisch, ruim opgezet, gewoon top! Vind ook dat je in deze 2 sauna's de echte sauna mensen tegen komt en in de zwaluwhoeve is het meer "dagjespubliek" dat ook eens naar de sauna wil.. Mijn ervaring is dat dit soort mensen minder van de "sauna etiquette" weet en dus meer naar je kijkt en bijv. Niet stil is in de sauna